2 adulțiAdult×Adult
  • Mediu
  • Slab
  • Foarte slab
Situat central și direct pe plajă, Hurghada Marriott vă invită să experimentați ultimul lux la Marea Roșie. Acest hotel din Hurghada renumit pentru stilul său de viață extravagant și farmecul Mării Roșii, oferă servicii excepționale și facilități deosebite. Stațiunea noastră de pe malul mării din Hurghada oferă 283 de camere spațioase, cu vedere la mare și mobilier somptuos, proiectate pentru confortul și relaxarea dvs. Cu o varietate de opțiuni de luat masa, acest hotel din Marriott oferă o selecție variată de preparate din bucătăria internațională cu 9 restaurante, asigurând că fiecare zi este o nouă experiență. Fie că sunteți în călătorie sau plăcută, facilitățile noastre extinse, inclusiv Wi-Fi, piscină în aer liber, două terenuri de tenis și o insulă privată, Hurghada Marriott vă asigură o vacanță de neuitat. Bucurați-vă de peisajele de noapte legendare din Hurghada și faceți o plimbare în scufundări de clasă mondială, explorați și descoperiți stațiunea noastră Hurghada, cea mai mare vacanță unde viața este "pur și simplu albastră"!
  • Tipuri camere
  • Hotel nefumători
  • Piscină în aer liber
  • Teren tenis
  • Acces cărucioare persoane cu dizabilități
  • Alte facilități
Marriott Beach Resort
Hurghada marriott red
Img 20180722 160232601

Adresă: El Corniche Road, Hurghada Egypt; Latitudine: 27.197006, Longitudine: 33.844444;

Pretul final include:

Bilet avion cursă charter;
Taxe de aeroport – 95 €/pers.;
Transfer aeroport-hotel-aeroport;
7 nopți cazare;
Masa în funcție de hotelul ales;
Asistență turistică.

Pretul final nu include:

Viza – 25 $ /pax
Asigurare medicală de călătorie și asigurarea storno;
Taxele de intrare la obiectivele turistice;
Alte taxe și cheltuieli personale;
Programe opționale.

Review-uri

13 iunie 2019
O opțiune bună în Hurghada cu ceea ce vă așteptați de la un Marriott

A rămas aici pe drumul spre o călătorie de afaceri în Egipt. Hotelul a fost ceea ce v-ați aștepta de la un Marriott cu o cameră confortabilă, un serviciu bun și opțiuni pentru mese etc.

8 iunie 2019
O ședere minunată

Am avut două nopți acolo, am avut vedere frumoasă la mare din camera noastră. Hotelul și camerele sunt bine prezentate. Am avut prânz și cină de mic dejun acolo, mâncare bună și cocktail-uri, servicii foarte prietenoase.

6 iunie 2019
Hotel de 5 stele

Ne-am bucurat de trei nopți la acest hotel, unul înainte de a se îmbarca într-o liveaboard pe Marea Roșie și două după aceea. Camerele sunt imaculate și spațioase, iar plaja este minunată.

5 iunie 2019
Cel mai bun hotel, cea mai bună divertisment Vă mulțumim mult pentru mostafa

Acesta este unul dintre cele mai bune hoteluri din Hurghada, trebuia să spunem că totul era în regulă.

4 iunie 2019
hotelul perfect

Mi-a plăcut o ședere de 4 nopți cu familia mea acolo atât de mult. hotelul este într-adevăr confortabil și personalul este foarte prietenos. în ziua în care am ajuns, am fost întâmpinați atât de călduros de Nardine la recepție.

1 iunie 2019
FOST PERSONAL PERSONAL

În afară de hotel, care are nevoie de unele upgrade-uri necesare, călătoria noastră și vizita de ansamblu a fost foarte plăcută. Personalul a fost foarte util și primitoare.

27 mai 2019
Stațiune minunată

Suită frumoasă Vedere perfectă Cameră confortabilă Mare cabină de duș Cabină minunată și liniștită, foarte curată.

25 mai 2019
Frumos

Hotelul hurghada Marriott se află în centrul orașului.

18 mai 2019
Cel mai bun hotel și cea mai bună echipă de animație

acest lucru este unul dintre cele mai bune hoteluri din Hurghada am avut o vacanta mare si totul a fost bun de mâncare și service.we a avut cel mai bun tine cu echipa de animație mulțumită mustafa o mare iesire cu …

17 mai 2019
Mostafa Ahmed

Hotelul excelent Cu locație excelentă, aproape de tot, lucrurile și echipajul este atât de freindly, super animație team mostafa, kim, lea, hassan. Activități plăcute și o mulțime de distracție.

10 mai 2019
Are nevoie de remodelare

Am stat aici cinci nopți împreună cu adolescentul meu și vom merge probabil în altă parte dacă ne întoarcem la Hurghada. Camerele care necesită renovare – nu au puncte de încărcare USB.

7 mai 2019
Nu este Sharm El Sheikh!

M-am dus la Hurghada, deoarece compania pe care o luasem de la Sharm pentru 7-8 vizite ma închis și mi-am mutat operațiunile în Hurghada.

4 mai 2019
Dacă vă place să fiți răsfățați ...

Ce o mare ospitalitate! Personalul prietenos, care ne întâmpină cu o băutură răcoritoare. Suită de upgrade, cu o vedere fantastică asupra oceanului. Personalul minunat la restaurante și mâncăruri delicioase.

4 mai 2019
Un loc să stai!

Aceasta a fost a doua ședere la Marriott Hurghada și ne-am întoarce din nou cu siguranță. Această călătorie, precum și călătoria anterioară, a fost o excursie familială între fiică și tată pentru scufundări.

30 aprilie 2019
Relaxați-vă în paradis după scuba

Aș dori să mulțumesc foarte mult întregului personal hotelier și de restaurante (mai ales lui Remon, supraveghetorul recepției) pentru că mi-a făcut șederea de 3 zile după călătoria de scufundări foarte relaxantă și satisfăcătoare din toate …

29 aprilie 2019
Perfect ședere!

Am petrecut 3 nopți în hotel și au fost foarte plăcute. Terenul hotelului este foarte mic, dar are tot ce aveți nevoie .. plaja este perfectă, iar centrul de scufundări are activități interesante.

28 aprilie 2019
Unul dintre cele mai bune hoteluri din Marriott din Egipt

Ne-am întors de la o vacanță de familie la Hurghada Marriott și de departe acesta este unul dintre cele mai bune hoteluri Marriott din Egipt și unul dintre cele mai bune hoteluri din Hurghada.

28 aprilie 2019
Vacanță de familie în hotel cu un personal excelent

Eu și familia îmi întorc oaspeții și deși am ieșit din hotel pentru 4 zile de scufundări, dar ne-am bucurat încă de plajă / piscină în cele 3 zile de odihnă. Camere frumoase cu vedere la piscină și plajă.

Relaxa

Suntem mulțumiți și ne vom întoarce în curând. Echipa de animație Kim, Lean și mostafa și ceilalți sunt frumoși. Cameră, de asemenea, foarte bine. Soțul meu este, de asemenea, foarte mulțumit.

Vacanță în marriott

Nu este prima dată când vii aici. Este fantastic. Avem un membru și mereu vreau să vin. Un automobil de golf ar fi frumos. Personalul este bun. Echipa de animație este bună.

Vacanta placuta

Avem o cameră frumoasă și frumoasă. Văd marea și plaja în fața piscinei. Mancarea este buna. Și personalul de aici este foarte util. Totul este minunat. Ne place foarte mult timpul nostru aici.

25 aprilie 2019
Experiență uimitoare în special pentru părinți

În prezent, la stațiunea Marriot din Hurghada și iubitor de experiență. Personal foarte prietenos și are toate facilitățile necesare mai ales pentru părinți ca mine care călătoresc cu o vârstă de 18 luni.

25 aprilie 2019
Stați la Marriott Hurghada

Acesta este un minunat hotel cu tot ce ai putea dori. O frumoasă față de plajă și minunate piscine. Alimentele sunt excelente, cu o gamă largă. Ar recomanda o ședere aici pentru oricine.

24 aprilie 2019
Uimitor

Un hotel frumos, cu o vedere uimitoare la balcon. Vă mulțumim personalului pentru că ne căutați.

20 aprilie 2019
O săptămână de scufundări

Hotel destul de bine situat, aproximativ 30 de minute de mers pe jos până la centrul orașului Hurghada. Oamenii foarte prietenoși și întotdeauna gata să ajute. Camerele sunt un pic "vechi", dar încă foarte acceptabile.

18 aprilie 2019
Sejur incredibil la acest hotel

Călătorim timp de 6 luni, iar Egiptul a fost al doilea stop. Venind din Cairo, am ajuns la Hurghada pentru scufundări în Marea Roșie.

17 aprilie 2019
A plăcut această stațiune

Membrii personalului au fost foarte prietenoși. Camerele sunt spațioase, curate și confortabile. Am avut o frumoasă priveliște a Mării Roșii din camera mea … aș rămâne aici din nou la întoarcerea mea.

15 aprilie 2019
Foarte impresionant

De la check-in pentru a verifica totul a fost perfect. Personalul a fost prietenos și prietenos.

14 aprilie 2019
Personalul excelent o face să se simtă ca a doua dvs. casă

Din momentul în care sosiți, fiecare membru al personalului vă face să vă simțiți bineveniți acasă și nimic nu este o problemă.

13 aprilie 2019
Felie de cer în Hurghada

Am doar lucruri grozave de spus despre șederea noastră aici. Camera noastră avea o vedere la ocean. Era spațioasă și curată. A avut apă caldă și presiune mare de duș (întotdeauna un biggie pentru mine).

13 aprilie 2019
Bun hotel

Hotelul bun și camera au fost curate, care este cel mai important. Un serviciu bun, de asemenea. Cel mai bun lucru în hotel a fost plaja și vedere la sala de mic dejun, care este uimitor.

3 aprilie 2019
O experiență fantastică. Personal excelent.

Sala noastră a fost excelentă din momentul în care am ajuns în momentul în care am plecat. Chiar fiind întâmpinat la ușă. Personalul a fost strălucit, nu au putut face destul pentru noi.

3 aprilie 2019
Un hotel excelent, cu cea mai bună divertisment de la mostafa.

Aceasta este a doua mea casă și pentru mulți oaspeți din întreaga lume.

Hotel frumos

Un hotel frumos, ne vom întoarce. Hotelul Mare, un mic dejun bun, o piscină fantastică și o plajă.

Cea mai bună animație

Sărbătorirea a fost perfectă. Ei au cea mai bună echipă de animație mostafa. Umbroase. Lea și Kim. Au făcut o treabă excelentă și activități frumoase. Hotelul are camere curate și o plajă frumoasă și o piscină.

Nice Hotel, super animație

Vacanta a fost cu adevarat uimitoare, hotelul si plaja sunt foarte frumoase. Mâncarea a fost întotdeauna bună și personalul prietenos. Echipa animatio (mostafa, shady, kim, lea) este super.

Vacanță plăcută

Vacanța a fost foarte plăcută. Locul este uimitor. Ne-a plăcut plaja, mâncarea a fost foarte bună și personalul este foarte prietenos. Tue de divertisment seara a fost super.

28 martie 2019
Servicii excelente

Am avut o ședere foarte plăcută aici, cu un upgrade minunat la o suită executivă: personalul de la recepție era rapid și prietenos.

26 martie 2019
Hotel și personal fantastic

Am avut o fantastică două săptămâni la hotel de la 22 februarie 2019. Unul dintre cele mai bune am rămas. Personal: Amazing, profesional, politicos, prietenos, util, fericit, primitoare, autentic.

26 martie 2019
Împrejurimile frumoase și personalul minunat!

Nu am putut recomanda acest hotel frumos suficient! Toată personalul a mers mai departe și mai departe pentru a ne asigura că am fost bine cazați. Piscina și zona de plajă erau curate.

25 martie 2019
Vacanță uimitoare, nu a vrut să vină acasă !!!!

Cea mai bună vacanță pe care am avut-o de-a lungul anilor. Hotelul a fost foarte curat și personalul a fost extrem de politicos și prietenos, ei literalmente nu pot face suficient pentru tine.

23 martie 2019
Noțiuni de bază bune, dar lipsit de atenție la detalii

[pentru context, aceasta a fost prima noastră ședere în Egipt, așa că nu sunt în măsură să compare Marriott Hurghada cu alte hoteluri din Egipt, ci mai degrabă cu alte proprietăți Marriott / SPG de 5 stele pe care le-am rămas …

21 martie 2019
Ospitalitatea egipteană

A fost o plăcere să fie întâmpinată de o echipă minunată la recepție.

19 martie 2019
Pauza de Anul Nou

Marriot Hurghada este un hotel de 5 stele, dar starea hotelului este, de fapt, de 3 stele. Am rezervat o cameră cu vedere la mare și am primit o cameră parțială cu vedere la mare, la etajul 4.

19 martie 2019
Minunat timp

M-am bucurat în această călătorie egiptenii sunt foarte prietenoși, foarte frumos și de ajutor. Camera este foarte frumoasă și curată. M-am bucurat de tot vinul pe care îl pot bea.

18 martie 2019
hotel foarte frumos pe malul apei

Am ales acest hotel ca un loc pentru a vă relaxa și pentru a se acomoda după zborul spre Egipt din SUA. Hotelul dispune de un serviciu de transfer, dar nu face rutine de rutină la aeroport.

13 martie 2019
Vedere minunată, ospitalitate și atmosferă relaxantă - Nu este un hotel de petrecere

Două lucruri au făcut prima mea călătorie în Hurghada una dintre cele mai bune excursii de vacanță pe care le-am avut vreodată. Marriott și scufundări. Am avut o experiență minunată la Marriott.

11 martie 2019
Nu este perfect, dar perfect OK

Rating-ul Trip Advisor al hotelului Marriot ca fiind cel mai bun hotel din Hurghada este absolut corect.

11 martie 2019
A scăpat ultimele zile reci în Europa / Germania și am găsit destinația perfectă

Hotelul este aproape de aeroport și poate fi accesat într-o mașină de 15 minute cu mașina. Impresia clădirii exterioare (fațadă) este cea mai bună pe stradă și arată excelentă.

9 martie 2019
CARE ESTE IN EGIPTUL CU LUXURA SI NU ESTE FOARTE FOARTE

Ssssooooo mi-a plăcut timpul aici cu familia.

5 martie 2019
Perfect Beach Vacation

Bună ziua, Am rămas la Marriott Beach Resort pentru 2 nopți și trebuie să vă spun că a fost o ședere minunată pe care o puteți aminti în Hurghada. Mi-ar recomanda absolut acest Resort.

3 martie 2019
Hotelul frumos cu plajă și piscină excelentă

Hotelul excelent situat pe o plajă frumoasă, cu o piscină bună. Camere frumoase, bar și 2 restaurante bune un bufet și un italian.

3 martie 2019
4 Stele Plus

De la 4.5 la 5 stele și merită binele său constant de bune recenzii. Camera noastră standard 310 era foarte curată și foarte bine amenajată.

1 martie 2019
Ospitalitate și servicii bune

De la primul contact cu o săptămână înainte de check-in cu relațiile clienților, am simțit că șederea mea viitoare va fi o experiență foarte bună, și într-adevăr a fost.

călătorie caldă

ne-am bucurat în hotel, mâncarea este plăcută și toată plaja este cu adevărat curată și vă puteți bucura cu adevărat. Echipa de divertisment face o treabă mare. umbra, mostafa, lea și kim.

O călătorie plăcută

IT a fost o mare vacanță. Echipa de animație mostafa, shady, kim și lea sunt minunate. Shady face activități foarte plăcute și am avut o mulțime de distracție cu el.

Hotelul Marriott

Un astfel de personal prietenos și de ajutor, diferite produse alimentare de zi cu zi și locație perfectă, cu o plajă privată. O mulțime de activități distractive cu echipajele de animatori, un teren de tenis și o mare sală de gimnastică.

19 februarie 2019
Vacanță relaxantă

Băieții au o sală de gimnastică foarte bună, am enojyed-o. Plaja este foarte frumos, toată lumea este prietenoasă. Room service este minunat. Avem nevoie de un săpun suplimentar. Echipa de animatie mostafa, lea, kim, umbrite sunt foarte frumoase.

18 februarie 2019
Bun, dar nu 5 stele

Bine, așa că nu a mai fost niciodată în Egipt, cred că sistemul de rating al hotelului este diferit aici.

18 februarie 2019
Cel mai prietenos personal de pe planetă

Este rar să găsești o echipă mai amabilă de personal și am mai rămas în multe hoteluri înainte.

13 februarie 2019
Frumos și relaxant

Hotelul este foarte frumos, cu decor bun. Camerele sunt spațioase dar au nevoie de actualizare. Patul a fost confortabil și curat, cu toate facilitățile necesare.

12 februarie 2019
Drumul El Corniche, Qesm Hurghada, guvernarea Mării Roșii

A fost o vacanță minunată în acest hotel am avut prea multă distracție hotelul este atât de curat alimentar este atât de delicios și diferite de piscină și de plajă atât de activ de către echipa de animație a fost perfect mi-a plăcut toate acestea …

10 februarie 2019
Holday

Este minunat la acest hotel, serviciul și personalul sunt super-prietenos. Mâncare foarte bună În total, mă voi întoarce cu siguranță.

7 februarie 2019
Vedere impresionantă

Serviciul este foarte bun, oamenii sunt prietenosi. Camerele sunt curate. Există o mulțime de activități. Îmi place echipa de animație mostafa, kim, lea, mahmoud și esta.

Nimic loc de descoperit

Acest hotel a fost recomandat de un prieten și sunt foarte fericit că l-am rezervat. Am primit o primire călduroasă la recepție, cu toate explicațiile despre hotel. Zone foarte curate și spațiale.

Minunat

Perfect, frumos loc pentru a descoperi, paradis prin toate mijloacele … woooow odată ce ai acolo, nu vrei să mergi nicăieri … vezi barul insulei, răsărit de soare vedere unică.

vacanta 2019

am avut un timp minunat și o vacanță foarte relaxantă. ne intoarcem in curand. o echipă foarte bună de divertisment și spectacole minunate în fiecare seară. hotelul este frumos.

3 februarie 2019
A doua noastră casă

Nu puteți găsi un hotel mai bun în Hurghada decât Marriott. A fost a opta oară la acest hotel pe care îl numim a doua noastră casă.

31 ianuarie 2019
Hotel frumos și liniștit

a fost prima dată când am vizitat hotelul și nu va fi ultima ..

29 ianuarie 2019
Un hotel bun, o animație minunată

Acesta este cu siguranta unul dintre cele mai bune hoteluri din Hurghada. Totul este mâncare bună și personal. Toate camerele au vedere la mare.

21 ianuarie 2019
Perfect ședere

Mulțumită lui Kirollos, recepționerului prietenos și de ajutor, nu am primit doar o cameră frumoasă, dar a adăugat câteva extra-uri mici pentru a face șederea noastră chiar mai plăcută.

19 ianuarie 2019
Excelent - Foarte recomandat

Ne-am întors recent de la o vacanță de luni (de Crăciun și de Anul Nou) – am avut o vacanță fantastică și rata acest hotel foarte foarte.

18 ianuarie 2019
Serviciu minunat

Am petrecut doar 3 nopți la Marriott din Hurghada și am avut un timp minunat. Serviciul a fost grozav în tot hotelul.

Mult timp

I. Am venit cu colegul meu și am avut un timp foarte frumos. Hotelul gazează o plajă frumoasă și un personal cu adevărat frien. Îi place restaurantul "Alimente în restaurant". Camera noastră este mare și curată.

Foarte frumos de vacanță

Totul este foarte frumos. Mare hotel și alte lucruri. Camera este, de asemenea, foarte frumos, plaja, de asemenea, frumos și cu adevărat curat. Vremea insorita si vantuitoare. Mâncarea este foarte plăcută și delicioasă, cu multe soiuri.

Program manager, telecomunicații

A rămas 2 nopți, de 3 ori. Hotelul excelent, locația camerei, servicii excelente ale tuturor personalului. Mare de mult pentru Shadi, Nardin, Mohamed @ receptio, kock Abdelnaser, Mabrook. Servicii de menaj Ahmed.

15 ianuarie 2019
Hotel uimitor

Cel mai bun hotel și mediul în Hurghada. O atmosferă grozavă ………. Toți angajații sunt cooperativi și zâmbitori. Camere excelente și servicii.

15 ianuarie 2019
Hotelul frumos și plaja perfectă

eu și soțul meu rămân în acest hotel timp de șase seara

12 ianuarie 2019
Destinație minunată de vacanță

O vacanță absolut minunată. Personalul, locația, plaja și piscinele au fost pur și simplu uimitoare.

12 ianuarie 2019
Vacanță minunată în timpul iernii

A fost o vacanță minunată în stațiunea Marriott Beach. Suntem cu adevărat mulțumiți, tot personalul este foarte frumos și are grijă, în special echipa de animație este minunată, fac o treabă bună.

11 ianuarie 2019
minunat timp

ne place camera noastră este întotdeauna curat, personalul este bun, spectacolele sunt cu adevărat interesante în fiecare seară ceva diferit. mâncarea din reataurant este bună. Îmi place echipa de divertisment.

11 ianuarie 2019
Timp bun

Într-adevăr o vacanță plăcută. Îmi place mai ales echipa de animație mostafa, lea, kim esra și mahmoud. Ei au activități frumoase. Hotelul este bun și curat. Plaja frumoasă și un personal foarte prietenos.

10 ianuarie 2019
Minunat serviciu !!!!!!

Serviciile remarcabile – ne-au tratat ca VIP-uri! Personalul din fața recepției, în special Remon, era incredibil de prietenos.

10 ianuarie 2019
Cel mai bun hotel din Hurghada

Familia mea si am vizitat Hurghada pentru anul nou 2018 / 2019.A fost cea mai buna calatorie vreodata … Hotelul Marriott a facut vacanta noastra PERFECT.

9 ianuarie 2019
Vacanță idilică

Foarte frumos hotel de relaxare Idillic locație pe plaja cu vedere la grătar pe propria insulă privată. Personal profesionist prietenos mereu dornic să vă ajute. Marea alegere de mâncare și divertisment.

8 ianuarie 2019
Serviciu excelent

A petrecut o noapte acolo la sfârșitul unei călătorii liveaboard. Nu mă așteptam prea mult, dar am găsit serviciul excelent. Personalul a fost în orice moment prietenos și eficient.

8 ianuarie 2019
Excelentă prima dată în Hurghada

Această sărbătoare a fost perfectă. În primul rând, așteptarea mea despre hotel a fost cu adevărat minunată, că mâncarea este excelentă, cu o mare varietate și cu un gust foarte bun.

Vacanță relaxantă

Hotelul are facilități fantastice, cu camere de dimensiuni generoase. Oamenii sunt extrem de prietenoși și întotdeauna dispuși să ajute. Alimentele sunt de calitate și ieftin.

Sărbători scurte

Locul este foarte curat. Camerele sunt perfecte și mâncarea este excepțională. O locație plăcută și cebrteralizată în Hurghada, aproape de tot ceea ce doriți să vedeți.

Vedere magnifică

Am avut o cameră de upgrade la suita lor junior și punctul de vedere am avut a fost doar perfectă. Suita era totuși prea veche, inclusiv baia, dar dimensiunea era foarte bună.

CELE MAI BUNE CRESTERE AI FOST REAL

Dupa ce tocmai m-am intors din vacanta de Craciun cel mai AWESOME, nu am putut astepta sa scriu o opinie despre acest hotel EXCEPTIUNI si echipa lui EXCLUSIV.

2 ianuarie 2019
Cea mai bună recepție cu serviciu rău :(

hotelul arată curat și extrem de bun, mai ales cu cel mai bun recepționer pe care l-am întâlnit vreodată în toate călătoriile mele din întreaga lume, numele lui este Shady care ne-a primit cu un zâmbet frumos și încercăm să …

2 ianuarie 2019
Hotel bine organizat și decorat!

În general hotel bine organizat. Există totul aproape și disponibil opus la multe alte statiuni unde totul este departe și indisponibil.

28 decembrie 2018
vizita de o zi la Mariot

Am rămas aici pentru o zi de câteva ori în așteptarea zborurilor. Întotdeauna a fost mâncare foarte bună și frumoasă la piscina cafenea. Hotel tipic de mare simt. WiFi gratuit, piscine frumoase cu șezlonguri.

28 decembrie 2018
Mi-a plăcut!

Hotelul curat, personalul uimitor, stațiunea frumoasă, mâncarea delicioasă. Ce nu este de iubit?! Numai problema este cu alți patroni care nu aderă la semnele pentru nefumători.

26 decembrie 2018
Host-uri calde, Sunseturi Fab

Aceasta este o stațiune minunată care bate toate cutiile. Fiul meu și cu mine am petrecut 4 nopți aici și ne-am bucurat de una dintre cele mai relaxante momente pe care le-am avut în vremuri.

25 decembrie 2018
Echipa perfectă de animație, cu uimitorul Sun, plajă

Totul bun aici, ne-a placut, am fost si eu si mama mea pentru noi ne-a placut mult vremea este nisipul frumos, plaja, marea "mancarea noastra pentru curatarea camerei" este buna De asemenea, personalul imi place sa manc in restaurantul italien …

25 decembrie 2018
mare animation echipa nou frumos pentru a trimite cu ei

șederea a fost excelentă. mâncarea a fost bună. o animație perfectă în fiecare zi .. băiat foarte amuzant XMASS .. tot timpul fericit .. în cele din urmă care se încadrează în cameră .. vom rămâne din nou … vă permite să rămâneți răcoroși …..

24 decembrie 2018
Timp de Craciun mare aici

Ne-am descurcat aici foarte bine. Serviciul este perfect. Oamenii de aici foarte frumos. Camera este curată perfect în fiecare zi. Mancarea este buna. Programele de animație sunt atât de frumoase și amuzante, fiind bune pentru noi.

23 decembrie 2018
Statiune de plaja

A petrecut o noapte aici, după o călătorie cu Liveaboard, înainte de a ne relua călătoria în Egipt. Personalul a fost frumos și prietenos, întotdeauna un zâmbet pe față.

23 decembrie 2018
Destul de corect, ca de obicei

A avut o altă ședere bună de zece zile la acest hotel bine întreținut, care are un personal prietenos și eficient. Cameră frumoasă și curată, cu balcon cu vedere la mare, foarte confortabilă.

19 decembrie 2018
Mare hotel

Hotelul este foarte frumos, locul perfect, camerele la etajele superioare și vedere la mare sunt plăcute. Majoritatea personalului sunt prietenoși. Dl.

15 decembrie 2018
Hotel frumos într-o poziție minunată pe mare citit.

Cea mai bună oprire în 15 zile de călătorie prin Egipt. Doamna de relații cu clienții, Ami, a oferit serivă fantastică după un hiccup inițial.

14 decembrie 2018
WOW

Plajă superbă într-un hotel fantastic, cu o priveliște minunată și un personal atât de uimitor, mulțumiri deosebite lui Ahmed Gomaa de la ei Echipa Front Office, nu lăsați să iasă iarna să aibă o cameră cu …

14 decembrie 2018
Hotel uimitor și echipa de animație

a fost cea mai bună vacanță pentru mine cu prietenii mei, hotel marriot este bun pentru vârstă într-adevăr îmi place aici plaja este uimitor, soare, de asemenea, camera este mare și de curățare, ne place mâncarea în italiană italiană …

12 decembrie 2018
O vacanță minunată la hotel

Super hrana, camera de curatare, personalul de ajutor, animation este iubirey si smiley, datorita tuturor a fost minunat sa-mi petrec tot timpul cu ei "datorita Moustafa cheff animation datorita …

11 decembrie 2018
Marriott Hurghada are o vacanță mare

A fost cea de-a 5-a ședere pentru sărbătorile de la Marriott Hurghada și a fost grozav ca de obicei! Personalul extrem de prietenos și profesionist, în special Mohamed Kamal de la managementul restaurantului, Mostafa de la …

O valoare excelentă. Servicii excelente,

Am rezervat un apartament și a fost spațios și foarte curat. Poziție excelentă, nu prea departe de oraș (o plimbare frumoasă în oraș) și într-un mod destul de îndepărtat de tot haosul.

Egipt excursie

Serviciu foarte bun – întotdeauna merge mai departe și mai departe. Un serviciu bun a avut o mare varietate și opțiuni excelente. Plaja privata si insula cu o multime de locuri si activitati de facut daca este interesat.

11 decembrie 2018
Un hotel frumos, o plajă, o mare animație

Am fost aici in Egipt si am in jur in cairo, sharm elshikh, mars allam, dar pentru mine hurghada Pentru prima oara, de asemenea, in marriot in fata mea pentru mine, dar imi place IT aici Oamenii sunt mâncare frindlely Este bun camera …

10 decembrie 2018
Hotel Heaven

Acest hotel de oraș / plajă este perfect dacă doriți să vă relaxați pe plaja (privată) și să fiți încă în oraș aproape de toate facilitățile. 3 minute taxi la toate magazinele, restaurantele și portul de agrement etc.

5 decembrie 2018
Solicitat să plătească din nou pentru micul dejun, plus apă caldă!

Aceasta a fost a doua mea vizită în 2018 la hotelul The Marriott din Hurghada, unde a rămas aici, în martie, timp de o săptămână.

Excelent hotel staffs frumos

Alimentarea este uimitoare, personalul este prietenos foarte frumos, camera este de curățare, plaja este frumoasă, tot personalul de acolo utilă De asemenea, prețul este foarte accesibil, de asemenea, hotelul este aproape de aeroport, cel mai bun lucru aici …

Hotel minunat

Am avut cel mai frumos timp în stațiunea Marriott Beach Hurghada. Egiptul este un loc ciudat, cu o mulțime de securitate, dar acest hotel este doar o bijuterie.

3 decembrie 2018
Bun hotel, o mare animație

Hotelul este foarte frumos. Camera (cu vedere la mare) este foarte frumoasă. Include plaja cu palmtrees. Oamenii sunt foarte buni. Și micul dejun este favoritul meu.

2 decembrie 2018
Bun hotel și cea mai bună echipă de animație

Aceasta este prima dată aici, în Hurghada, dar nu pentru ultima oară pentru mine, hotelul este bun și plaja este frumoasă cu soarele, lucrurile sunt super, iar camera este foarte curată, foomul este uimitor și îmi place …

1 decembrie 2018
Nu este o stea de 5 stele

Acest hotel este evaluat de 5 stele, dar nu există nici un simt al unui hotel de 5 stele. Am rămas la Kempinski după aceea și nu există nicio comparație. Personalul nu este instruit ca cinci stele.

30 noiembrie 2018
Bun hotel și cea mai bună echipă de animație

Îmi plac călugărița Hughada, asta nu este prima mea oară în Hurgada, dar măsoară hotelul pe care îl văd, stafe bună și spectacol bun în eving cu echipa de animație, plaja este minunată și soarele, îmi place …

29 noiembrie 2018
Sărbători relaxante în hotelul Marriot

Marriot Hotel a fost Într-adevăr un loc bun pentru a vă relaxa și bucura de vreme, plajă Nisa, mâncare în restaurant italien foarte gustos, mânca proaspăt peste tot și diferite, în bar a fost de zi cu zi un Show Nisa sau …

29 noiembrie 2018
Cel mai bun hotel cu program de animație excelent

Cele mai bune lucruri în acest hotel plajă, soare, nisip a fost frumos, mâncare a fost bun Dar checken Nu atât de frumos, dar alte produse alimentare foarte bune, Serviciu în Rustrant a fost bun, Program de animație foarte amuzant am enkodiert …

28 noiembrie 2018
Relaxați-vă, bucurați-vă de soare și bucurați-vă de echipa de animație

Plaja, soarele, a fost frumos vedea este albastru și limpede, curățarea camerei, alimente A fost testy, și personalul proaspăt ajutor.

28 noiembrie 2018
Răbdare de vacanță minunat echipa de animație

Am fost inainte inainte in hotelul Marriott din Dubai, Germania, dar pentru mine acest moment cel mai bun din Marriott Hurghada A fost cu adevarat frumos soare, plaja, Camera a fost curata special datorita animatiei Sheff …

25 noiembrie 2018
O mare vacanță de familie în hotelul Marriott cu o echipă de animație

Ne-am bucurat de mine și de soția mea, de asemenea, copiii mei în acest hotel totul a fost uimitor, alimente, camere, plajă, un program minunat de animație pentru copiii mei mini disco a fost amuzant ei le place, arată fiecare evning a fost bun, i …

24 noiembrie 2018
Perfect Getaway

Deoarece Hurghada este foarte cald în vară, noiembrie a fost doar luna perfectă pentru a vizita! Hotelul este frumos, confortabil, nu prea mare, cu o frumoasă plajă.

24 noiembrie 2018
Hotel uimitor cu cea mai bună animație

Pentru mine este pentru prima data pentru mine, cu familia mea în togther de vacanță Într-adevăr toate Iubit aici toate lucrurile au fost Plaja Perfect Food, Animație, Team Show în seara a fost Mare, Island bar frumos, de asemenea, este …

23 noiembrie 2018
Sala Ibrahim nr. 321 Aniversare de nunta Excelenta vacanta relaxanta

A fost cea de-a 19-a vacanță în Egipt. Mi-am pierdut recent mama acum câteva luni și a fost o pauză relaxantă pentru a 30-a aniversare a nunții. Am sosit pe 19.09.18 până la 03.10.18.

22 noiembrie 2018
Un hotel minunat

Stayed 3 nopți după turul Egipt Hotel într-o locație bună multe magazine și mănâncă în apropiere, dar au opțiuni diferite pe site-ul, cameră frumoasă, cu vederi minunate, propria plajă privată, cu o insula aproape …

19 noiembrie 2018
super hotel

Echipa de animație super, cu activități distractive.

19 noiembrie 2018
O minunată echipă de animație minunată la hotel

Pentru mine pentru prima dată în Egipt, dar după această sărbătoare în Marriott Hôtel de fapt, încerc să mă întorc din nou, a fost cel mai bun pentru mine și prietenii mei frumos pe plaja pe plaja minunată a soarelui.

Vacanță în Marriot

Acest hotel a fost cu adevărat uimitor.

Animaţie

Echipa de animație a fost atât de grozavă. A fost o echipă bună și activitățile au fost de asemenea minunate. Mâncare, personal și spectacol în barul de apus a fost uimitor. Eu și familia mea am făcut o vacanță foarte bună.

Timp pentru familie

Ana călătorie uimitoare la acest hotel frumos. Totul a fost bun, ne-am bucurat de mare și de vreme. Hotelul este foarte frumos și camerele sunt minunate.

Jenny Elveția 🇨🇭

Marriot Hurgada a fost hotelul meu preferat, am rămas în Egipt. Foarte curat confortabil și bine înființat. Am avut o vedere foarte frumoasă la piscină și Red See.

16 noiembrie 2018
Cel mai bun pauza de iarna

Rezervare Am rezervat pachetul de vacanță și transferul de la aeroport prin Expedia, care a fost rapid și ușor.

14 noiembrie 2018
Semn de perfecțiune.

Locație foarte bună, plajă frumoasă și toate facilitățile sportive disponibile, echipa care iubește hotelul și managementul de succes care joacă împreună o simfonie uimitoare care face ca fiecare oaspete să se simtă …

13 noiembrie 2018
Hotel plăcut

Numai a rămas o zi ca să încheie o vacanță mai largă. Camere bine dotate cu facilități de primă clasă, deci absolut ideale pentru nevoile noastre. Alimentarea în zona piscinei este medie / mediocră.

13 noiembrie 2018
O bună echipă și o echipă de super animație

Am călătorit multe locuri și am vizitat o mulțime de hoteluri și pot spune că este un hotel bun. Mâncarea și personalul sunt minunate.

12 noiembrie 2018
Nisa Hotel cu Plaja Excelentă

Acesta este un hotel frumos mult mai mic decât mă așteptam, dar totuși camerele sunt frumoase și oferă vederi incredibile la mare.

10 noiembrie 2018
Cea mai bună vacanță cu echipa de animațiuni, personalul huntingcký

Special thanks to hadi Gamál în echipa de animație El alice zâmbește el alweys cu noi ne-am bucurat în activitatea lui a fost deja amezitor, amuzant noi khnow noi prieteni Becouse de el am căzut ca noi Suntem acasă …

7 noiembrie 2018
A doua casa multumeste mult mr.mostafa

Am venit de mai multe ori și este cel mai bun hotel vreodată. Totul este bine. Alimente și personal. Surf și gazon este super.

7 noiembrie 2018
Un serviciu bun cu designul secolului trecut (și unele facilități)

Nu am avut un start bun cu hotelul.

7 noiembrie 2018
Cea mai bună vacanță vă mulțumește echipa de animațiuni pentru timpul potrivit cu youi mostaffa, koki, ahmed

Pentru noi prima dată în Hurghade, dar în Egipt nu am fost în mara și împărtășesc elshikh dar releu ne place ca hurghade atât de mult pentru prima dată pentru a vedea hotel și staffe ca aceasta este atât de frindly și frumos …

6 noiembrie 2018
Cea mai bună vacanță, cu echipa de animațiuni

Mi-am plăcut complet și sincer timpul acolo. Atât de relaxant și incredibil personalul uimitor. Care vă va ajuta și vă veți îngriji.

4 noiembrie 2018
Foarte frumos hotel

Hotelul a fost foarte frumos, camerele au fost foarte frumos și micul dejun tip bufet gratuit a fost bun, cu o varietate de alimente să mănânce.

4 noiembrie 2018
Cea mai bună vacanță pentru mine și soția mea

Mai intai vorbim despre Plaja a fost frumos plaja pentru mine si dragostea mea ne-a placut si de asemenea am dori sa spunem ca echipa de animatie face vacanta noastra amuzanta si minunata pentru Hadi si …

31 octombrie 2018
Stai mult

Am fost rezervate într-o stațiune all inclusive de către operatorul nostru de turism. Am rămas doar o noapte acolo și ne-am mutat la acest Marriott. Acesta este presupus un 5 stele, dar mai mult de un 4 stele.

30 octombrie 2018
O sărbătoare minunată

Salutări din Danemarca. Am avut o vacanță minunată. Hotelul nu este complet, dar personalul a fost atât de frindly😊 Mâncarea ar putea fi mai variată. Restaurantul italian a fost o mâncare foarte frumoasă și plăcută.

28 octombrie 2018
Servicii excelente și un mediu minunat

Nr. Un lucru în această stațiune este personalul. N-am simțit niciodată acest fel de îngrijire și îngrijorare cu privire la un lucru mic înainte.

27 octombrie 2018
Timpul însorit

Camerele sunt frumoase și curate, avem vedere la mare. Mâncarea este variabilă, există multe tipuri diferite de alimente. Wifi-ul ar putea fi mai bun.

17 octombrie 2018
Cel mai bun hotel, datorită managerului de divertisment mr.mostafa.

Am rămas la acest hotel uimitor și totul a fost perfect de mâncare și personalul este super.

16 octombrie 2018
Ospitalitate uimitoare

Noi stăm la Marriott Hurghada de ieri și suntem deja foarte impresionați de ospitalitatea uimitoare. Se acordă atenție detaliilor. Mâncarea e doar minunată.

16 octombrie 2018
O altă vizită extraordinară

Am rezervat o ședere de zece zile pentru a putea combina o vacanță de plajă relaxantă cu o excursie de scufundări de 5 zile cu barca. Ca de obicei hotelul a fost minunat, personalul a fost uimitor și foarte firendly.

12 octombrie 2018
ÎNVĂȚĂMÂNT ÎMPĂMÂNT ȘI NEFORGETABIL

Am rămas cu mama mea în acest hotel uimitor de la 27.09 până la 07.10.2018. Este a doua oară când am venit aici. Prima dată în 2008 și acum 10 ani mai târziu.

12 octombrie 2018
Pauză de noapte după scufundări

Din clipa în care am verificat, am avut o atenție deosebită, în special de la un tânăr de pe birou, numit Kiroloss Anwar, care era foarte profesionist și deosebit de primitoare încât ar trebui să meargă departe …

11 octombrie 2018
Fabulos hotel și vacanță

Am vizitat hotelul Marriott în Hurghada în prima săptămână a lunii septembrie. Am avut o vacanță uimitoare și relaxantă. La sosire am întâlnit managerul de recepție Ramone, care era adorabil.

10 octombrie 2018
Locul cel mai rău cu bani valoroși

Am vizitat Marriot Appartement și costume în Hurghada pentru prima dată când am fost întotdeauna la Hilton, dar, din nefericire, este rezervat în întregime.

8 octombrie 2018
foarte bun hotel

A doua oară aici. Au rămas anul trecut și tocmai s-au întors – de această dată cu familia – care au fost la fel de mulțumiți de tot ca mine. Personalul este prietenos, profesionist și util.

Hotel de relaxare bun

Serviciul marriott hurghada este foarte bun. Serviciul angajatorilor este, de asemenea, frumos. Sunt foarte prietenoși. Mai ales animația este bună, hadi, cel mai bun.

7 octombrie 2018
Hotel de înaltă calitate, cu personal excelent

Aceasta a fost a doua ședere la acest hotel, am rămas acolo în 2017 ca parte a unui tur al pachetului de croazieră Nile și am fost impresionați, deci am decis să ne întoarcem pentru o vizită de 10 zile în acest an.

7 octombrie 2018
Cel mai bun hotel în oraș

Prima mea oară în Egipt, hotel bun, un serviciu plăcut, dar cea mai bună parte a fost Animateur Hadi care a încercat tot ce-i stă în putință să distreze toți oaspeții, de asemenea Restul personalului a fost frumos.

Vacanta frumoasa

Eu și prietenii mei sunt foarte mulțumiți de acest hotel. Pentru că totul este fantastic. Îi place camera noastră confortabilă și frumoasă și curată. Ne place plaja atât de mult locul său uimitor.

Îl iubesc pe Marriott

Mi-a plăcut petrecerea vacanței mele în Marriott în Hurghada; mâncarea a fost delicioasă, marea a fost minunată; de asemenea, am iubit partidele și echipa de animație ❤❤ Vanessa și Ivan erau ca niște prieteni adevărați pentru mine și …

Vacanță foarte relaxantă

Pentru mine și prietenul meu a fost pentru prima oară în acest hotel și știm că ne vom întoarce pentru că acest loc este cu adevărat fantastic. Te simti ca acasa atat de confortabil.

12 august 2018
Echipa de animație

Cel mai bun lucru din acest hotel este echipa de animație și activitatea lor zilnică, aș dori să le mulțumesc tuturor membrilor echipei pentru timpul și efortul pe care îl cheltuiesc pentru a vă asigura că toată lumea este fericită.

9 august 2018
Echipa de animație

Acesta este cel mai bun hotel din Hurghada am fost aici de mult timp.

8 august 2018
divertisment

Am venit aici peste 17 ani în urmă. o dată pe an și rămânem două săptămâni. personalul este uimitor. în ultimii 3 ani de divertisment am recunoscut că divertismentul este cel mai bun lucru la acest hotel.