4.41

• Slab
  • Foarte slab
Coral Sea Waterworld

Adresă: El-Salam Road Nabq Bay, Sharm El Sheikh 317 Egypt; Latitudine: 28.047308, Longitudine: 34.43366;

De la proprietar

Atunci când este timpul să vă planificați următoarea vacanță de familie, alegeți stațiunea all inclusive Coral Sea Waterworld și explorați cel mai nou parc acvatic din Golful Nabq din Sharm El Sheikh. Coral Sea Waterworld familiile sunt garantate pentru a se bucura de zile de petrecere pe diapozitive organism: diapozitiv răsucirea corpului, diapozitive de viteză, tobogane și diapozitive cu mai multe benzi. După ce soarele se duce, bucurați-vă de mese frumoase la restaurantul indian, apoi răsfoiți cu prietenii peste o băutură la barul lui Finnley sau, probabil, simțiți bătăile la Hard Rock Café chiar după colț. Faceți Coral Sea Waterworld următoarea evadare din Sharm El Sheikh și experiența acțiunii extreme!

Detalii facilități

• Balcon privat
  • Room service
  • Seif

Căutăm ofertele. Vă rugăm să așteptati câteva secunde.

Review-uri

18 martie 2020
Primul Brit care se întoarce într-un zbor direct ...

Am fost vizitatori obișnuiți la Sharm înainte de interdicția de călătorie și am rezervat cât mai curând posibil, odată ce reluarea zborurilor direct din Marea Britanie.

12 martie 2020
Doamna Kate W.

Am stat în Coral Sea cu copiii mei, un aquapark uimitor, ne-am distrat mult acolo, hotelul era curat și personalul era foarte prietenos.

12 martie 2020
Vacanță de vis 3/2020

Am fost foarte fericit pe acest loc. Este un parc acvatic foarte bun și puțină piscină. Unul dintre ei are apă încălzită. Vremea a fost de 26-29 ° C.

27 februarie 2020
atât de grozav să fii înapoi după aproape 5 ani

ce bun venit în a doua mea casă din partea conducerii și a întregului personal atât de drăguț să văd mulți prieteni vechi care nu au fost văzuți atât de mult timp și să fiu făcut să mă simt special, mă voi întoarce în curând și voi aduce …

26 februarie 2020
Uimitor

Aș dori să vă mulțumesc că ne-ați făcut fericiți, am stat în data de 15 februarie până pe 21 februarie 2020, camerele 2217.2218.2222, aș dori să spun în special mulțumiri recepționerului pentru …

25 februarie 2020
Revizuire

Serios, sunt foarte fericit că am fost la acest hotel. Și familia mea este, de asemenea, foarte fericită! Mi-a plăcut totul – mâncare, băuturi, vreme, divertisment. Iată o zonă verde foarte frumoasă.

27 ianuarie 2020
Foarte frumoasa vacanta

Lumea de apă de mare din Coral este un hotel foarte drăguț Ne-am bucurat atât de mult de tot ceea ce este foarte frumos Mâncarea este foarte bună Bazinul frumos și viermele Lucrurile de acolo sunt foarte frumoase și de ajutor Animația …

23 ianuarie 2020
A venit aici și nu a dezamăgit

Am venit aici cu câțiva ani în urmă cu partenerul de viață și am plăcut amândoi cu adevărat. Parcul acvatic a fost foarte distractiv și au fost evenimente periodice de noapte și de zi.

18 ianuarie 2020
Prima întâlnire cu Sharm el-Sheikh

Hotelul este imens, cu un parc acvatic mare, care este întotdeauna un hit cu copiii! Plaja este frumoasă, fără valuri.

28 decembrie 2019
Cea mai bună vacanță din toate timpurile

Hotelul este absolut convenabil, iar lucrurile sunt foarte ospitaliere. Nu așteaptă sfaturi și își fac mereu treaba perfect.

25 decembrie 2019
Hotel puternic de 4 *

Plaja curata, personal foarte harnic si prietenos (menaj, restaurant restaurant). Bine pentru călătorii cu copii, deoarece au parc acvatic excelent și tobogane.

25 decembrie 2019
Hotel de lux și un serviciu încântător

Coral Sea a fost un loc atât de încântător pentru a fi! M-am bucurat de fiecare secundă a șederii mele, echipa a fost de ajutor, mâncarea era decentă și, mai ales, locația și structura hotelului sunt uimitoare ♥ Aceasta este …

16 decembrie 2019
Lumea de apă de corali

Totul este atât de bun) Este un loc bun pentru petrecerea timpului cu familia.

6 decembrie 2019
Experiență uimitoare și amintiri îndrăznețe

A fost o vizită uimitoare, am avut parte de un moment minunat. Personalul este extrem de drăguț și sunt oameni uimitori, în special grupul nicolau.

17 noiembrie 2019
Locație frumoasă și hotel excelent

Eu și prietenii mei am rezervat 2 camere duble standard de la rezervare, iar când am ajuns am întrebat echipa de la recepție dacă putem lua camerele cu vedere la mare și ne-au modernizat sejurul gratuit pentru camerele de familie …

10 noiembrie 2019
TIMPUL MARE ❤

Am petrecut 7 zile la hotel și am avut parte de o petrecere minunată acolo. Echipa de animație a avut deja un nou program pentru noi, cum ar fi waterpoul, voleiul, dansul și alte lucruri.

8 noiembrie 2019
Cele mai bune vacanțe în Coral Sea Water World! ❤️

Am petrecut 7 zile perfecte în Coral Sea Water World împreună cu prietenii mei. Ne-am distrat mult în aqua park, în bazine, înotând activități pe care echipa de animație ne-a oferit-o.

5 noiembrie 2019
Vacanță uimitoare!

Ne-am distrat de minune în stațiunea coral-mare din Sharm-el-Sheikh, Egipt, împreună cu familia noastră.

16 octombrie 2019
Wo0o0o0o0oW

Foarte frumoasă experiență și o mare ospitalitate ❤ Onest, fiecare lucru a fost mai mult decât perfect special mâncarea. Și mulțumiri speciale dlui.

11 octombrie 2019
Concediu de odihna

Cel mai bun loc pentru vacanța în familie … Mâncarea era foarte bună și diferită … Oriunde era foarte curat … plaja era foarte bună, era tot nisip mic … Animatori unde super, Dasha, fată din ..

8 octombrie 2019
Mare timp!

Hotelul este minunat, copiii mei s-au distrat prea mult jucându-se în Aqua Park.

30 septembrie 2019
Vacanță uimitoare

Așa cum se aștepta întotdeauna Marea stațiune, personal prietenos și util, facilități diverse și echipă de animație uimitoare. Aceasta este a șaptea vizită a noastră, dar nu va fi ultima.

28 septembrie 2019
vacanța mea în lumea apei de mare coral

salut tuturor, aceasta este a șaptea oară când am vizitat lumea de apă de coral eu și familia mea, este perfectă pentru toate activitățile familiale, mâncarea este gustoasă și au soiuri, copiii mei bucurându-se în aqua park și așa …

25 septembrie 2019
Giza

Camera era suspectă cu un apart pentru copii, Aquapark a fost uimitor. Ne-am bucurat de multe.

12 septembrie 2019
Da, da, fiecare iubește Marea Corală

Eu și familia mea am mers la Marea Corală 3 – 11 septembrie. Am avut cea mai bună vacanță din toate timpurile, a fost fantastic! Stațiune – totul despre stațiune a fost fantastic, 10/10.

12 septembrie 2019
Vacanță la Coral sea ww

Hotel foarte bun și locație excelentă, mâncarea este minunată, acvacicul este atât de uimitor.

10 septembrie 2019
Vacanta placuta

De data aceasta am decis să rămânem în lumea apei de mare coral alături de prietenii mei timp de 7 zile. A fost o săptămână grozavă.

23 august 2019
Cel mai bun hotel din Sharm El Sheikh

În primul rând, vreau să mulțumesc tuturor lucrurilor din hotelul coral de apă din lume pentru bunătatea urilor și serviciul uimitor. Literal, au fost o vacanță minunată pe care am avut-o.

22 august 2019
Stare excelentă :) :)

Vreau să vă mulțumesc întregului personal al Coral Sea Water World, vacanța mea a fost incredibilă și plăcută datorită atitudinii dvs. profesionale.

21 august 2019
Stațiunea de corali sea sharm el-sheikh

Fără îndoială, unul dintre cele mai bune hoteluri în care am stat alături de prietenii mei din Sharm el-Sheikh! La sosirea noastră la hotel am fost primiți cu căldură de personalul hotelului, personalul a fost extrem de prietenos …

6 august 2019
loc minunat

o mare varietate de activități pentru copii și familii, serviciul este excelent aici, deoarece personalul este foarte util.

28 iulie 2019
Vacanțe excelente @ Coral Sea Water World

Am vizitat acest hotel în iulie 2019, hotelul a oferit servicii excelente pe toată durata șederii noastre.

10 iulie 2019
Uimitor ca întotdeauna!

Am ratat acest loc atât de mult încât am călătorit aici din Hurghada și totul este exact așa cum îmi amintesc.

9 iulie 2019
My Coral Sea Vacation Hotel

A fost o calatorie minunata cu toate detaliile .., Jocuri cu apa, Vedere la mare, Restaurante, Camere de hotel, Personal si, mai ales, Animation Band ..

28 iunie 2019
Vacanță excelentă, personal adorabil și servicii excelente

Poziții: ———— – Personalul a fost mare, prietenos, activ și foarte util. – Parcul acvatic a fost uimitor cu multe opțiuni.

3 iunie 2019
???

În drumul spre hotel … Voi raporta opinia mea cinstit că mulți oaspeți au raportat că recenziile NU sunt cinstiți anterior Copiii mei așteaptă cu nerăbdare parcul acvatic.

31 mai 2019
O ședere uimitoare

Am rămas în 3 familii cu copii, hotelul este o cameră uimitoare, curată, uriașă și parc acvatic uimitor. Bufetul avea varietate și era diferit de cele mai multe ori.

31 mai 2019
Rău rău și nu siguranța

Dacă îți pasă de copiii tăi, nu merg acolo. Nu este sigur în special clubul pentru copii. Recepția este proastă și nu este profesională.

11 mai 2019
Este ace 🤩

Am fost aici cu mult timp în urmă în august 2015, împreună cu familia mea, când Sharm el Sheikh era în siguranță. Sincer, a fost o experiență fantastică.

5 mai 2019
Excelent pentru o vacanță relaxantă

Tocmai m-am întors din Egipt, Sharm El Sheikh și mi-e dor de ea. Hotelul este foarte mare și destul de mare. Aquaparc se află într-un loc separat decât celălalt piscină, cu acces ușor la recepție.

4 mai 2019
Minunat

Pentru familia mea, a fost prima noastră călătorie în Egipt.

29 aprilie 2019
recomandat familiilor

Familia mea si cu adevarat am apreciat personalul de acolo: receptionistii au fost excelenti (copilul meu a devenit prieten cu un anumit Amin Ahmed, care este atat de prietenos), personalul de pe plaja a fost generos cu …

1 aprilie 2019
Prima călătorie în Egipt

Aceasta este prima mea călătorie în Egipt. Plus: personal prietenos, o zonă mare, peisaj frumos. Minus: nu-i plăcea mâncarea, nu era nici un fruct proaspăt. Personalul vorbește engleza și rusa.

23 martie 2019
Coral Sea Water World

a fost un sejur minunat la acest hotel Servicii excelente animatori minunați tobogane foarte abrupte mare și frumos hotel marea caldă există o piscină încălzită în piscină există un bar unde puteți …

18 martie 2019
Cel mai bun hotel vreodată

Este doar cel mai bun hotel pe care il gasiti in Sharm El Sheikh mancare foarte frumoasa camera foarte frumoasa cea mai buna animatie cea mai buna camera cea mai buna receptie cea mai buna plaja cel mai bun tot ce imi place …

15 martie 2019
Vara cât timp este peste tot iarna 🔥🌈

Mai intai doriti sa va multumiti mult hotelului pentru o mare ospitalitate.

13 martie 2019
Hotel frumos!

Am rămas acolo împreună cu prietenul meu timp de o săptămână. Mi-a plăcut cu adevărat timpul acolo datorită echipei prietenești și minunate a hotelului. Serviciul este foarte bun și mâncarea.

28 februarie 2019
Mare ședere!

Recent, am fost în hotelul cu apă de mare Coral Sea, și am fost foarte mulțumiți de șederea și hotelul pe care intenționăm să ne întoarcem curând din nou, și numai aici.

17 februarie 2019
Călător

Îmi place acest hotel și vreau să revin mai târziu Acest hotel are grădini frumoase, bazin curat și plajă))) Foarte frumos și prietenos personal, întotdeauna ajuta dacă ceva sa întâmplat 🙂 echipa de Animatori este cool …

27 ianuarie 2019
Vara minunată în timpul iernii italiene!

Am petrecut o vacanță minunată în stațiunea dvs., pe apa verde a Coralului. Totul a fost fabulos! Prietenii noștri și ai noștri, au rămas acolo pentru prima dată și credem că ne-am întors din nou.

23 ianuarie 2019
Nu pentru prima dată

Eram a doua oară în acest hotel. De ce m-am întors acolo? Cuz de serviciu, personalul a fost prietenos de la manageri la recepție la gospodărie. Alimentele în restaurant – gustoase și diferite.

21 ianuarie 2019
Uimitor 👌

Vă mulțumim pentru servicii moderne și fără probleme, care doresc să vizitați toată țara Egipt și să stați la hotelul de corali de mare, un astfel de moment minunat, dimineața buna soare with cu o imagine minunată a mării și se răcească …

20 ianuarie 2019
Cel mai bun hotel

Unul dintre cele mai bune hoteluri pe care noi le-am vizitat în familie au fost: mâncare delicius, room service bun, locuri sigure și sigure pentru copii, o mulțime de piscină și cel mai bun echipaj de asmamatori pe care îl puteți vedea, toți încearcă să facă …

20 ianuarie 2019
Cel mai bun hotel vreodată

A fost cea mai bună vacanță în Sharm vreodată Și cel mai bun hotel cu vedere frumoasă Ne place parc acvatic atât de mult Piscine curat și vierme Camera a fost foarte curat și cu vedere frumoasă Mâncarea a fost …

9 ianuarie 2019
Minunată aventură

Totul perfect! Prietenii mei și am bucurat-o pentru personal și activități … ne-am distrat cu animație care a fost foarte frumos și prietenos cu toți turiștii.

8 ianuarie 2019
vacanțe foarte bune

A renunțat la familie. Toată lumea a plăcut cu adevărat. În ciuda faptului că a fost iarna.

6 ianuarie 2019
Vip

2 ianuarie 2019
Bucurați-vă de Max

Wow Wow Wow .. Drepturile noastre au devenit realitate … multumim tuturor angajatilor pentru Bun Venit si zambete, in special marea echipa de animatie cu activitatile lor interesante de dimineata pana seara ..

1 ianuarie 2019
vacanta mare

Cameră foarte curată și confortabilă. O mulțime de alimente proaspete. Torturi delicioase și cafea în restoraunt și varietate de băuturi. Alimente și băuturi erau disponibile și accesibile oriunde.

28 decembrie 2018
Vacanță de familie

A fost Sharm cu familia într-adevăr a avut un timp bun de când am sosit camerele au fost atât de curat diapozitivele sunt mari varietate de mâncare este atât de bun echipa de Interntament fac atât de multe active …

28 decembrie 2018
Atât de distractiv

Într-adevăr am avut atât de multă distracție în acest loc 🙂 eu și familia noastră suntem atât de bucuros, deoarece a fost uimitoare camere de familie holliday curate și parc acvatic și mâncare este frumos și personalul sunt atât de …

25 decembrie 2018
O vizită plăcută

Mi-a plăcut șederea mea de 5 zile în acest hotel împreună cu cei doi copii. Singurul dezavantaj pe care l-am văzut este că nu toate piscinele au fost folosite.

22 decembrie 2018
Marea statiune !!!

Personalul excelent este întotdeauna binevenit cu un zâmbet și ospitalitate egipteană prietenoasă. Curățați, o zi bună și o noapte bună de divertisment și o varietate de activități de apă. Mancarea este buna.

21 decembrie 2018
Este minunat pentru familii, cu excepția echipei de animație

Alimentele sunt foarte bune și parcul acvatic este cu adevărat amuzant și ieșind dincolo de echipa de animație cu activități de noapte mai puțin și au un spotter, un mincinos și un lider de echipă nereprezentativ, numele său este ahmed …

24 noiembrie 2018
Grozav

cel mai bun loc pentru vacanta ma bucur foarte mult !!!! a fost minunat ! oameni apropiați. și ca și mine. cea mai buna echipa de animatie !!! tkank mai ales ahmed abdelaziz ❤️❤️❤️ cel mai bun animator.

20 noiembrie 2018
A fost minunat

Ne-a plăcut foarte mult acest hotel.

11 noiembrie 2018
Nu pot spune destul de bine lucruri despre CSWW

A rămas împreună cu soțul meu pentru 10 nopți începând cu 1 octombrie 2018. A fost ora 3 dimineața când am sosit, iar recepționerii ne-au făcut să verificăm rapid și am trimis un băiețel cu sacii în camera noastră.

9 noiembrie 2018
Frumos loc

Foarte bun hotel și personal exclant alimentare este zona de recepție bun foarte curat frumos aqua p ark piscină piscină curat personalul de recepție cameră foarte politicos foarte curat fiecare lucru este goo copii loc bun pentru …

6 noiembrie 2018
Cairo

O vacanță minunată și personalul au fost foarte de ajutor special Ahmed de la echipa de menaj și Ahmed de la recepție Bună mâncare și curățenie în întregul loc Aș vrea să mă întorc din nou în curând …

5 noiembrie 2018
Hotel Fantastic

Foarte frumos hotel frumos vedere personalul de recepție foarte bun foarte curat restaurant mare cameră și camera foarte curată camera de baie, de asemenea, foarte curat multe alimente varietate curată plaja aqua parc .fantastic toate piscinele foarte …

30 octombrie 2018
Fantastic stațiune de familie

Vă recomandăm acest hotel pentru vacanțe de familie. De la sosire la plecare totul a fost perfect.

30 octombrie 2018
Coral Sea Water World

Una dintre cele mai bune statiuni din Sharm El Sheikh Facilitati excelente Piscina mare – Teren de tenis Sport Sala de plaja (frumos), dar stancoasa – Asigurati-va ca purtati pantofi de mare Clinica 24 de ore Pharmacy Kids …

26 octombrie 2018
Vacanță mare

Am fost în acest hotel în octombrie cu prietenul meu. Chiar ne-a plăcut acest hotel. Este un loc bun pentru familie. Ei au mare aqua parc, unde petrecem jumatate din vacanta noastra.

11 octombrie 2018
Bun hotel

Am vizitat acest loc minunat nu pentru prima dată și de fiecare dată când mă întorc din nou cu prietenii personalului de aici. Îmi place tot serviciul în hotel, recepție, restaurant, mâncare aici foarte perfectă.

9 octombrie 2018
Uimitor

A fost prima dată când încercați acest hotel. Locul cu adevărat uimitor, cu ospitalitate bună, camere curate, cu vedere frumoasă.

9 octombrie 2018
Coral

Este mai mult decât vă așteptați, o locație excelentă, mai mult decât o echipă profesională și mai mult decât un management profesional. Camera era întotdeauna curată și dotată cu totul.

8 octombrie 2018
Foarte "teribil" de vacanta

Am avut sărbători foarte proaste, să începem din bucătărie: servicii proaste, repetate și proaste la mese … cu privire la camerele de curățare și hotelurile foarte rău, nu există niciun concept de curățenie, lăsând …

23 august 2018
Îmi place ahotelul

Îmi place hotelul, am rămas 4 zile pe zi în lumea coralului cu apă de mare, mi-a plăcut, eqwa scoarța este minunată și stafe este prietenos și de ajutor, emination echipa este activă, ele sunt cele mai bune în hotel, espial …

18 august 2018
Excelent hotel

Sosirea a fost fantastic hotel, personalul a fost prietenos, camerele au fost curate și bune, parcul acvatic este uimitor și în siguranță, deoarece gardienii de îngrijire a siguranței clienților, varietate de mâncare și de calitate a fost acceptat ne-a placut …

13 august 2018
Stațiune minunată

Am rămas în lumea corali de apă de mare timp de 4 nopți, mi-a plăcut cu adevărat șederea mea acolo cu prietenii mei.