3.83

• Foarte slab
Club El Farrana
Faraana reef resort
Club Faraana Resort este un incantator hotel de 4 stele cu vedere spectaculoasa catre recifurile de corali ale Marii Rosii. Hotelul ofera facilitati si servicii ce depasesc asteptarile oricarui client.

Localizare

Adresă: Marine Sport Club Street, Sharm El Sheikh 34511 Egypt; Latitudine: 27.849833, Longitudine: 34.308;

Hotelul este amplasat la 20 km de aeroport, 12 km de la Naama Bay, 5 km de la Sharm el Sheikh, pe plaja Ras Urn El Sid.

Activitati/Divertisment

Pentru iubitorii de sporturi exista posibilitatea practicarii de scufundari si snorkeling. De asemenea, hotelul mai ofera 3 piscine, tenis de masa, tir cu arcul, biliard, volei pe plaja, aerobic, program de animatie, loc de joaca pentru cei mici si club pentru copii intre 2-12 ani.

Facilitati camere

Cele 450 de camere si suite sunt dotate cu balcon sau terasa, aer conditionat, telefon, TV satelit, baie cu dus sau cada si uscator de par.

Facilitati hotel

Oaspetii hotelului se pot bucura de facilitatile unui resort de 4 stele, punand la dispozitie receptie 24 ore, restaurant cu vedere la mare, club restaurant, grill restaurant, bar cu muzica live la pian, discoteca in aer liber, bar pe plaja, cafenea, 2 baruri la piscina, centru medical, shuttle bus, spalatorie, supermarket, internet (contra cost).

Detalii facilități

• Facilități hotel
  • Activități copii
  • Serviciu transfer cu autobuzul
  • Acces cărucioare persoane cu dizabilități
  • Transport aeroport
  • Alte facilități
  • Aproape de plajă
  • Internet

Căutăm ofertele. Vă rugăm să așteptati câteva secunde.

Review-uri

26 februarie 2020
Vacanţă

Ei sunt cea mai frumoasă echipă de animație și echipaj, fiecare dintre noi are ceva special de oferit, aproape cel mai tare pe care l-am văzut vreodată (deoarece nu a fost prima mea dată pentru a veni la faros …

26 februarie 2020
Vacanță grozavă

Nu este primul și nu este ultimul și ca de fiecare dată un loc curat și. Mâncarea bună și camera e drăguță și toată lumea aici este prietenoasă.

14 august 2019
Hotel uimitor, serviciu și o locație bună

Vacanțe de o viață, am fost acolo în noiembrie 2018, locația și facilitățile au fost minunate, mâncarea este uimitoare, serviciul este clasa I, plaja este una de fel, a fost în Caraibe, Thailanda …

6 august 2019
Loc minunat pentru a sta

Am venit în Ucraina din SUA pentru a-mi vizita familia și am decis să mergem împreună în Egipt. Am stat la Faraana Reef o săptămână și ne-am bucurat cu adevărat.

3 august 2019
Hotel cu snorkeling minunat și mâncare decentă

Am petrecut o săptămână în iulie în acest hotel.

25 iulie 2019
Vacanță foarte bună bazată pe bugetul nu mare

+ Hotel simplu de primă linie simplu, cu un teritoriu mare + – Camerele sunt curate. Cu toate acestea, condiția a fost foarte slabă în cameră. Nu pot face aer mai rece în cameră. Este un dezavantaj mare.

5 iunie 2019
Recif uimitor

Acesta este cel mai bun recif pentru a vedea. Am fost în mai multe hoteluri din Egipt (Marsa alam pentru ex), dar nimic nu poate fi comparat cu acest recif.

5 iunie 2019
Nasser

Cel mai bun loc pe care l-am văzut vreodată :). Personal bun, primire călduroasă și vă simțiți ca și cum ați fi cu o familie mare. Varietate de alimente cu bun gust.

13 mai 2019
Hotelul și plaja sunt stilul tipic sovietic din 1970-1980; numai ** nu mai mult

Familia noastră a petrecut 6 zile în hotel: – Hotelul este situat la 100 de metri de la mare / plajă, astfel încât în fiecare zi am fost plimbându-se la parter până la plajă și la etajul înapoi la hotel sub soare fierbinte …

1 aprilie 2019
O vacanta buna, ar sta mai mult)

Terra frumoasa, plaja buna, recif de corali chiar in fata plajei. Un serviciu bun (căutați sfaturi, desigur). Alimentele sunt în mare parte aceleași în fiecare zi.

24 martie 2019
Vacanta mea

A fost prima mea călătorie în străinătate. De aceea așteptările mele erau prea mari. Mi-a plăcut camera cu vedere spre piscină. Mi-a placut plaja si reciful. În fiecare zi am făcut aqua aerobic.

27 ianuarie 2019
Una dintre cele mai bune vacanțe vreodată ..!

Prietenul meu și cu mine am petrecut vacanțe în Faraana în perioada 17.01-24.01.2019. A fost un moment uimitor. Foarte frumos hotel. Teritoriul era destul de mare, plaja era uimitoare.

27 ianuarie 2019
Una dintre cele mai bune vacanțe vreodată ..!

26 noiembrie 2018
Mare hotel și animație

Un hotel bun, un personal foarte receptiv.

26 octombrie 2018
Niciodata

Am rămas aici în octombrie și n-am să ne întoarcem niciodată.

5 octombrie 2018
Acesta este cel mai rău hotel din Egipt

Acesta este cel mai rău hotel din Egipt. Plaja este foarte murdară. Nu există dușuri și toalete pe plajă. Alimentele sunt foarte rele chiar periculoase. Chiar și după o întoarcere de o săptămână, a primit tratament de la E.

25 septembrie 2018
Cel mai bun hotel pentru sărbătorile din februarie

Hotelul este situat direct pe faleza Ras Um Sid. Acest lucru oferă unele avantaje.

21 septembrie 2018
Amazang timp

Petreceti vacanta in statiunea faraane Reef este cu adevarat diferita de echipa de animatie Norry, Etsh, Masha, vitalik, kareem, puolo multumesc tuturor atat de mult respectati atat de activi atat de amuzanti si pe plaja …

23 august 2018
Absolut, definit, cu adevărat și foarte recomandat!

Dacă vrei să simți că ești acasă și sări în apă pentru a vedea o lume uimitoare, nu există nici un dubiu să alegi acest loc! Personalul este chiar minunat, de la primul la ultimul și recif …

20 august 2018
Loc frumos

Am fost în Faraana în această vară și sunt foarte fericit. Locul este fantastic. Mă plimb și mănânc la plaja hotelului și acolo văd uimitorul coral și multe animale.

12 august 2018
Echipa de animație

Îmi place vacanta mea în acest hotel cu Stuff și echipa de animație uimitor mi-a placut atât de mult și locația este uimitor ca Coral și recif în orice fel mulțumesc tuturor atât de mult și …