4.74

• Mediu
  • Slab
  • Foarte slab
Steigenberger Pure Lifestyle (adults Only)
Gym
Vedere camera la piscina

Adresă: Yousef Afifi Road El Mamsha El Seyahi, Hurghada 84111 Egypt; Latitudine: 27.16248, Longitudine: 33.824863;

De la proprietar

Steigenberger Pure Lifestyle este noul hotel premium al stațiunii Steigenberger ALDAU. Hotelul de culoare albă, all-suite, all-adults, cu vibrații mediteraneene și o uimitoare modernitate oferă o nouă dimensiune de lux și stil de viață.

Detalii facilități

• Tipuri camere
  • Camere nefumători
  • Apartamente
  • Facilități hotel
  • Parcare gratuită
  • Free High Speed Internet (WiFi)
  • Piscină
  • Room service
  • Minibar
  • TV ecran plat

Căutăm ofertele. Vă rugăm să așteptati câteva secunde.

Review-uri

14 martie 2020
excelent

am petrecut un timp minunat. frumoasă experiență. totul a fost foarte bine organizat. fiecare aspect al operațiunii a fost foarte bine îngrijit.

13 martie 2020
Stațiune relaxantă fără stres, cu personal fabulos

Am fost ușor ezitantă în a-mi lua o săptămână în Hurghada pentru că nu mai fusesem niciodată în Egipt și pentru prima dată în viața mea am fost în vacanță singur.

9 martie 2020
Săptămână grozavă în hotel relaxat

În prima săptămână de marș am stat 7 zile în hotelul Steigenberg Aldau Pure Life, un hotel pentru adulți. Prima dată pentru mine all-inclusive, puțin frică pentru oamenii tare și potabili.

27 februarie 2020
Hotel frumos

Hotel frumos, calitate bună a mâncării, burgerii făcuți de Chef Hany sunt minunați, iar personalul este foarte prietenos. În general, este un hotel excelent, care este frumos și simplu.

27 februarie 2020
Hotel frumos

Inginer

Unul dintre cele mai bune hoteluri. Toate lucrurile sunt amabile și utile în special Ahmed El huseny, Chef. Mizo, Ebrahim și Eman. Toate serviciile sunt disponibile tot timpul și cu zâmbete uimitoare.

Inginer

Domnule marina

Este mai mult decât un lucru uimitor, este mai mult decât camerele profesionale sunt foarte curate și confortabile speciale datorită Ahmed elhussieny naveen șef mizo sushi este foarte delicios și înot delicios …

Domnule marina

6 februarie 2020
Un hotel frumos imaculat și extrem de bine condus de 5 stele + serviciu / mâncare / experiență

Ei bine, ce pot spune … Vacanța noastră a început de fapt imediat ce am intrat pe porțile acestui minunat hotel.

Ștefan și donna cameron

Clasa de top am avut parte de o petrecere uimitoare într-un hotel frumos, cu personal fantastic și cu siguranță o să rămânem din nou.

Cea mai buna vacanta

Loc perfect care pot spune despre experiența noastră excelentă în stilul de viață pur, am avut parte de timp uimitor cu unul dintre cei mai buni personal pe care i-am văzut vreodată și o mâncare atât de minunată pe piața gastronomică și …

16 ianuarie 2020
Șeful trebuie schimbat

Am vizitat de multe ori viața Steignberger Pure de multe ori aceasta este a patra oară pentru mine.

15 ianuarie 2020
Cu adevărat o experiență de 5 *

Am avut cele mai uimitoare 7 nopți cazate la hotelul Steigenberger Pure Lifestyle. Suita noastră era perfectă, aveam o priveliște excelentă atât asupra piscinei, cât și asupra oceanului.

13 ianuarie 2020
Calitate pură

Tocmai am terminat o vacanță de 2 săptămâni în stilul de viață Steigenberger Pure. Absolut de uimitor. Tot personalul a fost uimitor de la minutul sosit până la a doua când am plecat.

28 decembrie 2019
i-aș da 4,5 dacă aș putea

Ne-a plăcut absolut acest hotel și am avut parte de o vacanță minunată acolo.

22 decembrie 2019
Lasă mult de dorit

Hotelul este frumos. Personalul lasă mult de dorit. Ospatarii din restaurantul principal sunt lenti, neinteresati si cer deschis sfaturi.

17 decembrie 2019
Fantastic!

Am avut o ședere minunată în hotelul Steigenberger Pure Lifestyle. Este un hotel pentru adulți. La scară foarte mică, situat lângă marele hotel Steigenberger Aldau.

1 decembrie 2019
Vacanța perfectă

Călătoream cu Ving la un hotel numit Siva grand plajă, după două nopți la hotelul respectiv, ne-am simțit atât de bolnavi / răi încât a trebuit doar să schimbăm hotelul.

27 noiembrie 2019
Experiență frumoasă, lux ireproșabil, hotel de 5 stele Europa cel mai înalt standard!

Aș dori să-mi exprim fascinația absolută pentru acest hotel.

24 noiembrie 2019
Infrastructură la nivel înalt, servicii prietenoase și mâncare gustoasă

Partenerul meu și cu mine ne-am dorit doar o săptămână relaxantă și acest hotel ne-a îndeplinit cu adevărat așteptările.

12 noiembrie 2019
Hotel pericol pentru sănătatea dvs. cu adevărat

Am rezervat două zile de la booking.com pentru a rămâne la un hotel perfect – așa cum credeam eu – pentru ziua mea cu soția mea.

7 noiembrie 2019
Hotel foarte șold și la modă, cu oameni drăguți

Steigenberger Pure Lifestyle Hotel oferă o evadare frumoasă, posibilă de personalul foarte prietenos. Designul hotelului este modern și la modă.

6 noiembrie 2019
Uimitor ca întotdeauna

Echipa grozavă, cocktailuri foarte gustoase. Camere uimitoare! Mâncare uimitoare. Bun venit 🙂 Mâncare super frumoasă pentru prânz lângă piscină !!! Plaja grozavă.

28 octombrie 2019
Zile deosebite

Hotelul este cel mai bun pe care l-am făcut vreodată, personalul și conducerea 24 / zi fac o treabă fantastică de a oferi un loc primitor pentru toți oaspeții, locurile și camerele prea luxoase și elegante cu …

26 octombrie 2019
Cel mai bun hotel din Hurghada

Am stat cu cel mai bun prieten al meu timp de trei zile în timpul petrecerii aniversare la hotel. Ce pot sa spun? Este doar o experiență wow și recomand tuturor să încerce.

20 octombrie 2019
Experiență grozavă

Am petrecut o săptămână în octombrie și a fost minunat. Hotelul este nou, curat și bine întreținut. Facilitățile sunt destul de drăguțe și există mai multe opțiuni pentru a lua masa.

5 octombrie 2019
STAREA UIMIRĂ

Mi-a plăcut mult sejurul nostru la acest hotel. Chiar au grijă de oaspeții lor. Mâncarea, hotelul și personalul sunt uimitori.

29 septembrie 2019
Lux pur

Ca oaspete au dau anterior, așteptam cu nerăbdare să rămânem la stilul de viață pur, deoarece este doar pentru adulți.

22 septembrie 2019
Relaxare

Ne-am întors recent de la 2 săptămâni la stilul de viață pur De la a fi colectați la aeroport până la plecarea a două săptămâni mai târziu nu ne-am fi putut bucura mai mult.

18 septembrie 2019
Excepţional

Personalul, în general, a fost foarte util și au sentimentul de proprietate față de hotel și oaspeți. Verificarea procesului a fost foarte lină și primitoare. Oamenii și echipa de animație au fost nemaipomenite.

18 septembrie 2019
Cel mai bun

Personal prietenos, hotel de lux Modern, confortabil Cameră pat foarte confortabil Mâncare: excelentă, selecție bună de cocktail-uri și mâncare minunată Mulțumiri speciale dnei / Esraa A fost un succes …

17 septembrie 2019
Cea mai bună cazare

Totul a fost perfect … serviciu, atmosferă, rezolvarea problemelor, personalul a fost atât de prietenos și cel mai primitor .. hotelul era atât de curat în camere și afară la piscină și plajă ..

21 august 2019
Așteptările depășite: mâncare, atmosferă și serviciu minunate

Tocmai m-am întors dintr-o vacanță scurtă la stilul de viață pur Steigenberger, care a depășit așteptările.

21 august 2019
Cel mai bun lucru

Steignberger lovește din nou, ani de zile Familia mea a avut o vacanță obișnuită la Al Dau. Anul acesta am fost cel mai norocos să ne avem vacanța la Steignberger Pure Life Style.

17 august 2019
Cel mai bun

A fost o vacanță minunată Acest hotel este pur și simplu un paradis.

7 august 2019
Cel mai bun sejur vreodată

În calitate de invitat obișnuit la acest uimitor hotel de steigenberger în lanțul de marcă, mă aștept întotdeauna la un nivel ridicat de ospitalitate, curățenie, facilități și ședere de confort … dar de data aceasta totul a fost …

5 august 2019
Stil de viață super pur !!

Nu veți găsi niciodată totul într-un singur loc, dar la acel hotel veți găsi și multe altele .. Stupabil prietenos – Ppl foarte primitor și vesel ..

5 august 2019
Minunat

aceasta este a 4-a oară pentru mine în acest hotel … asta este suficient pentru a explica cât de frumos este acest hotel ..