4.37

Nubia aqua beach resort
Looby
Restaurant chinezesc
Hotelul este situat pe plaja privata din Hurghada.

Localizare

Adresă: Km 13 El Gouna Road, Hurghada Egypt; Latitudine: 27.31782, Longitudine: 33.70714;

Facilitati hotel

Hotelul pune la dispozitia turistilor 5 restaurante, bar, snack bar, zonă de plaja privata, sauna, centru SPA, minigolf, teren de tenis, baby sitting, loc de joaca pentru copii.

De la proprietar

Nubia Aqua Beach Resort este situat în partea de nord a insulei Hurghada, pe cel mai natural golf, cunoscut pentru plaja sa senină, curată și albă. Situat între apele cristaline ale Mării Roșii și culoarea hued a deșertului egiptean, stațiunea vă va aduce liniște și odihnă în timpul vacanței dumneavoastră bine meritate. 333 Camerele si apartamentele Deluxe cu un peisaj deosebit, proprietatea este construita pe o suprafata de 63500 mp Toate camerele sunt dotate cu televizor cu LED-uri 32 inch (64 canale), aer conditionat, baie sau cabina de dus, toaleta, telefon, uscator de par, mini bar , seif, serviciu de spălătorie și valet și room service 24 de ore pe zi

Detalii facilități

• Room Service
  • Parcare gratuită
  • Serviciu transfer cu autobuzul
  • Acces cărucioare persoane cu dizabilități
  • Transport aeroport
  • Alte facilități
  • Aproape de plajă
  • Wifi

Căutăm ofertele. Vă rugăm să așteptati câteva secunde.

Review-uri

14 martie 2020
Pentru ceea ce am plătit am fost foarte fericit

Am citit recenziile înainte de rezervare, dar am decis să rezerv oricum, deoarece era accesibil și m-am gândit „cât de rău poate fi?” Am fost de fapt surprins plăcut. Camerele hotelului erau bune.

11 martie 2020
Nevoile de lucru

Acest hotel are potențialul de a fi bun, dar să plecăm de la sine. Încă se fac multe lucrări, astfel încât, în unele momente, este cam ca un site de lucru.

8 martie 2020
5 * pentru personalul de divertisment, absolut uimitor

Al doilea am ajuns acolo, majoritatea personalului a fost atent și prietenos. De la echipa de animație, ospătarii, salvamarii și curățătorii pe care i-au făcut să te simți bineveniți.

Primesti ceea ce platesti

Există o mulțime de lucruri bune despre această stațiune, așa că voi începe cu ele. În general, personalul a fost excelent, foarte eficient și prietenos.

Ce naiba!!

Fawlty Towers pare un loc mai bun decât acesta, ceea ce poate fi descris doar ca un lagăr de închisori !! Am ajuns acolo să ni se spună că am fost modernizați într-o cameră mai bună! Când am ajuns în cameră, a trebuit să ne culcăm …

Am stat 9 februarie până pe 18

Ei bine, camerele de mâncare și băuturi de vin ok grozav am verificat luni prânzul ora 17 februarie, anunțăm să plătim 20 de dolari americani pentru a menține cameră pe și a Kep all inclusive până la zece treizeci, așa că nu sunt fericit …

2 februarie 2020
HONEST recenzie britanică

Partenerul meu și cu mine am rezervat această vacanță după o mulțime de cercetări pentru o pauză bine necesară la soare. Check-ul a fost bun, iar personalul în general a fost extrem de amabil și de ajutor.

1 februarie 2020
Cele mai bune vacanțe (recenzie onestă)

Am venit în Nubia pentru a sărbători ziua de 40 de zile a prietenului meu (Sonia). Eram un grup de 8 doamne. Din momentul în care am ajuns ne-am simțit primiți.

1 februarie 2020
O alegere excelentă pentru grupuri!

Grupul nostru a fost surprins de serviciul client excelent. Plaja este foarte frumoasă, de asemenea, camerele sunt curățate în fiecare zi.

11 ianuarie 2020
Julia Knyupa

Hotelul este ultimul din linia de la Hurhaga. Teritoriul și plaja sunt foarte frumoase. Hotelul este mai mult sau mai puțin ok, poate 3,5-4 stele, dar nu 5. Mâncarea este în regulă, dar nu prea gustoasă.

10 ianuarie 2020
Zakariya Razi

Hotelul este curat, personalul este prietenos, există multe divertisment bun pentru copii, toate serviciile bune, facilitățile de gimnastică nu sunt suficiente, dar încă pot face treburile.

9 ianuarie 2020
Angela

Acesta a fost un loc minunat pentru a vă relaxa și a vă bucura de camerele de mâncare și personalul au fost foarte bune, facilitățile sunt bune, deși la rece pentru a vă bucura de aqua park Este a doua vizită a mea în zonă și a …

23 decembrie 2019
Top aqua park și animație de top

Sehr große coole Anlage, sehr netter Service! Super animație, separator Gruß an Karina, băiat pe care l-a numit Șapte! Vacanțe perfecte iarna cu familia. Parcul acvatic foarte bun.

22 decembrie 2019
Stefan

Foarte dezamăgit de hotel până acum și ne aflăm doar la jumătatea vacanței, nu a fost vândut vacanța, deoarece au spus că este un hotel de 5 stele, care este de fapt un 3 stele, am fost la multe 5 stele …

22 decembrie 2019
Vacanță plăcută

Buna ziua, este timpul meu secolar din Egipt, este un loc frumos, proomul este bun, dar poate fi încleștat, în piscina de înot sunt aerobik și gimnastică, aproape de acvapark și plajă, mâncarea poate fi mai bună, dar nu este …

5 decembrie 2019
Lynne Price

Hotel excelent. Toate zonele sunt curate și bine îngrijite. Camerele sunt mari, curate și confortabile. O mulțime de zone de piscină și locuri pentru copii să se joace. Mâncarea este bună și variată.

4 decembrie 2019
Destul de bine

M-am distrat foarte bine în Egipt, stând la Nubia.

3 decembrie 2019
Tarjah

Nubia Beach este o locație uimitoare și frumoasă, cu toate facilitățile la îndemână, fără niciun motiv să părăsiți hotelul, însă dacă doriți, atunci un taxi este în așteptare întotdeauna la recepție.

15 noiembrie 2019
Ilona

Este un hotel fain!)) Animatorii foarte foarte nebuni !! 😀😎 Teritoriul mare, miere de ofițeri!) Recomandări music Muzică bună și mâncare, mulțumesc tuturor lucrurilor pentru bună dispoziție, mulțumesc nubia despre tot și …

14 noiembrie 2019
Oksana

Nubia Hotel este bine, el are multe lucruri de care să se bucure, cum ar fi plaja și cea mai bună scoarță și multe dintre piscine uimitoare, iar el are o echipă de animație foarte prietenoasă, chiar am fost fericit și aș dori să mă întorc din nou cât mai curând …

12 noiembrie 2019
Sărbători din iad

VACANȚE DE LA SALĂ Singurul lucru pe care îl are acest hotel este alunecările de apă și piscinele din zi, iar personalul prietenos care conduce mâncarea parcului acvatic este rece dezgustător și unele sub toate gătite …

23 octombrie 2019
Hotel frumos, cu personal foarte util.

Voi începe cu punctele bune. Hotelul este foarte mare, dar când ne-am vizitat nu a fost prea încărcat, așa că am reușit să intrăm în restaurante ok și nu am avut niciodată probleme în a obține nicio șezlong.

21 octombrie 2019
Vacanţă

Prima vizită la acest hotel, dar a noua noastră vizită în Egipt. Știm că mâncarea la orice hotel din Egipt este aceeași pe care noi nu o așteptăm la fel ca în casă.

14 octombrie 2019
Recenzie onestă

Puncte bune: * echipă de divertisment fantastic, în special Dino, Kenzo și Abazza * Personal amabil * Camere curățate zilnic și prosoape albe pufoase și 1 sticlă de apă pentru fiecare oaspete * italian și chinez …

6 octombrie 2019
Super Sărbători

Sărbătorile noastre au fost SUPER. Hotel minunat, litoral bun și curat, acv psrk nou. Ne-a plăcut foarte mult. Securitatea este atentă la copiii din parcul acvatic.

4 octombrie 2019
Hotel frumos

Ne place acest hotel! Am avut acolo foarte bine. Există diferite distracții, cum ar fi parc acvatic, piscine, grădină zoologică, sală spa și sala de sport.

3 octombrie 2019
Ar trebui să încerci

Am fost la stațiunea Nubia aqua Beach .. Și ne-a plăcut mult .. fiecare lucru a fost bun: restaurantul Serviciul .. Și cel mai fantastic lucru din hotelul acela a fost … (ECHIPA DE ANIMARE) AU FOST ..

12 septembrie 2019
Vacanță minunată în Nubia!

Am petrecut împreună cu soțul vacanțe de neuitat în acest loc. Cel mai interesant lucru din Nubia Aqua Beach Resort este Aquapark.

NU VINE AICI

În prezent suntem la acest hotel și este departe de un hotel de 5 stele auto-revendicat! Este cu adevărat un hotel de 1 stea! nu pierdeți banii urniți sau timpul care vine aici.

Republica Cehă

Samar este foarte bun animat, la fel ca fiecare. Îmi place personal aici. Camera este perfectă. Hotelul este foarte frumos. Mâncarea este normală, sunt în regulă cu asta.

Nu recomand hotelul

1. Personalul. În prima zi când am ajuns cu prietenul meu (20.08.2019) părea promițător. Tipul de la recepție era prietenos, politicos și avea o engleză bună.

Plaja Nubia

Am ajuns aici acum câteva zile și până acum vacanța a fost fantastică, personalul a fost uimitor cu băiețelul meu, în special personalul de restaurant și divertisment. Aș recomanda cu siguranță.

27 august 2019
Eu și copilul meu ne-am bucurat mult ..

Am fost în stațiunea Nubia Aqua și ne-a plăcut mult, am văzut multe lucruri bune ….

6 august 2019
Ahmed

Stațiunea Nubia aqua Beach Îmi place acest hotel și îmi place să vin din nou în anul viitor, evrey munca ei este amabilă și amuzantă cu tine, iar aqua park este minunat, toate lucrurile sunt minunate (reținere, oameni …

3 august 2019
A fost un interesant

Am fost într-o stațiune nubia aqua beach .. Și ne place foarte mult, am văzut acolo multe lucruri bune … vrem să facem o mulțumire specială echipei de animație și în special fetei tinere și nebune (Farah ♡) … Și.

Bună ședere

Am fost în stațiunea nubia aqua plajă și ne place foarte mult acest lucru, am văzut acolo multe lucruri nebune de la echipa de animație.

Anglia

Mi-a plăcut șederea în stațiunea Nubia Aqua Beach, întrucât tot personalul a fost prietenos și amuzant să fie în jur. mâncarea a avut o mare varietate pentru toată lumea să se bucure, iar aqua gym a fost punctul culminant al șederii mele.

Anglia

Ne-a plăcut vremea aici, divertismentul de seară a fost fabulos și aqua gym a fost o experiență uimitoare. Tot personalul este foarte primitor și foarte prietenos cu familia.

27 iulie 2019
Hotel Nubia

Familia a 5-a vizitat de la Londra timp de 7 zile. Hotelul frumos, dar camerele trebuie modernizate.

24 iulie 2019
Hotel nubia

Am fost la hotel timp de 10 zile. Camera noastră a fost spațioasă, curată și modern decorată. Există numeroase baruri la plajă și există un mare parc acvatic în fața plajei.

22 iulie 2019
AVERTIZAȚI-VĂ ACEASTĂ LOCĂ PÂNĂ LA MĂSURAREA SERIOASĂ A MANUALULUI

Cea mai dezamăgitoare vacanță de familie posibilă! Hotelul de pe suprafață pare a fi foarte curat și bine prezentat, dar odată ce impresia inițială dispare și trebuie să trăiți în mod eficient …

20 iulie 2019
Hotelul de parcuri acvatice

Am rămas aici timp de 2 săptămâni și acolo unde voi începe primul am ajuns acolo a fost un dezastru complet, dar apoi sa schimbat. camerele sunt foarte lumina de bază o călătorie.

18 iulie 2019
dacă ar fi un minus, aș merge pentru asta

În primul rând trebuie să te rogi să faci apă în cameră, mâncarea e întotdeauna aceeași și nu poate fi consumată, era mai mult ca o dietă pentru fiica mea și pentru mine de nouă ani, inclusiv? cuvântul mare, paharele pe care le …

16 iulie 2019
Coșmar pe Marea Roșie

Sunt surprins de faptul că această stațiune a primit cât mai multe comentarii pozitive pe care le-am văzut aici.

Polonia regele mr sarut

Prima dată când vin yo acest hotel nubia aqua plaja reasort și i dont cred că ultima dată doar pentru că 1 lucru pe care echipa de animație ei sunt cele mai bune într-adevăr ei atât de minunat și frindly face …

Revedeți ehab

Totul a fost foarte multumit, Ehab este cel mai bun barman din statiune.

A fost bun

Wifi trebuie să plătească, 4 zile cerând 4 prosoape nu 2, dușul rupt a așteptat 2 zile! În camera de familie avem 2 sticle de apă … la întrebarea de ce pe us4 doar 2 recepție spune adulți numai !!! Laugh out Loud!! Pahare de apă …

11 iulie 2019
Ucraina

voi vorbi doar despre animație Îmi plac atât de mult încât sunt prietenoși și mă iubesc atât de mult ahmed spichial și samara atât de amuzant și ne ajută să zâmbim toată ziua jocul de volei și spectacol …

11 iulie 2019
Ucraina

Acest lucru nu este prima dată în Nubia aqua plaja statiune iubesc acest hotel atât de mult îmi place de mâncare atât de mult atât de bine și piscina atât de uimitor, dar cel mai bun lucru în acest hotel de animație atât de minunat și …

9 iulie 2019
Echipa de animație

Vă mulțumim pentru un sejur frumos în frumoasa stațiune. În afară de faptul că mâncarea a fost la fel de repetată, mi-a plăcut șederea.

2 iulie 2019
Statiunea Nubia

Un hotel excelent, o animație foarte prietenoasă, specială samara, a făcut șederea mea foarte confortabilă și a fost foarte utilă. Ideal pentru europeni, datorită echipei de animație. Mă uit: înainte să vă întâlnesc: toți din nou.

1 iulie 2019
Concediu de odihna

A fost o vacanță bună. Un hotel frumos și o echipă de animație foarte bună. Program bun de spectacol și minge de vale în fiecare zi. Bună cameră și cameră de băț și un serviciu bun în acest hotel.

1 iulie 2019
Sarbatori Fericite

Timpul de viata venim la statiunea nubia aqua beach si petrecem timpul atat de bun si sarbatorile cu adevarat amuzante, atat de fericite cuzim ca mancam mancare atat de buna si spectacol atat de amuzant si activitati cu echipa de animatie …

27 iunie 2019
Vacanțe în Nubia

Am petrecut o săptămână foarte bună în acest hotel.

26 iunie 2019
Sărbători de prieteni

Am petrecut 2 saptamani in nubia sunt doua saptamani minunate cu prietenii mei si imi place mancarea atat de mult este atat de uimitor dar lucru foarte uimitor in acest hotel echipa de animatie sunt atat de prietenosi si …

25 iunie 2019
O recenzie onestă de la un britanic.

Inițial nu eram fericiți cu hotelul, dar managerul Akram ne-a ajutat repede și ne-a mers mai departe, pentru a ne asigura că suntem fericiți, vizitează personal camerele și aleg cele mai bune …

16 iunie 2019
Cu familia

Am fost în iunie cu familia și prietenii. Vacanța a fost bună.

Nubia  ‡

Îmi place nubia atât de mult acest hotel este atât de uimitor și atât de bun Sunt sigur că voi veni din nou Îmi place de mâncare atât de mult și piscină atât de curat și oamenii care lucrează în piscina ei sunt prietenos atât de mult și …

Algeria

O vacanță foarte bună în nubia. Echipa de animație este minunată și salvatorii, de asemenea. Serviciu foarte frumos în jur. Plaja este bună, iar zona piscinei este de asemenea plăcută.

Nu fugi citiți acest ...

La sosire, am primit această mică cameră murdară care necesită o mulțime de întreținere. Am putut mirosi mucegaiul înăuntru, așa că ne-am plâns la recepție și i sa oferit oa doua cameră mai bună.

Prima data

Plaja a fost foarte bună. Nu au fost mulți oameni, dar echipa de animație a încercat în fiecare zi să colecteze oameni pentru activități.

Atât de bun hotel

Așa că vreau să vorbesc atât de mult despre Nubia Îmi place cu adevărat acest hotel Poate că nu e cel mai bun, dar el este foarte bun Piscina este uimitoare Parcul acvatic este incredibil Primul bărbat bar este atât de minunat, dar avem nevoie …

Bun hotel

Foarte frumos hotel. Am avut o vacanță uimitoare aici. Marea echipă de animație, au întotdeauna activități bune prin toată ziua. Parcul acvatic și hotelul are o plajă uimitoare.

23 mai 2019
Dl

A fost aici timp de 2 săptămâni, o stațiune foarte frumoasă, un personal foarte bun, o mâncare bună, totul curat și foarte mulțumit de menaj. Vacanță bună pentru cupluri și familii cu copii.

22 mai 2019
Cea mai bună vacanță

Personalul foarte prietenos și amabil ma făcut să mă simt foarte binevenit. Servicii excelente, mâncăruri și piscine excelente au fost uimitoare! Cel mai bun loc pentru vacanta. Unul dintre cele mai bune hoteluri din Hurghada.

22 mai 2019
Echipa de animație fantastică

Echipa de animație este uimitoare și muncesc atât de tare încercând să-i zâmbească pe toți oaspeții, Mia și Ahmed sunt uimitoare, camerele sunt spațioase, dar au nevoie de tic …

10 mai 2019
doamna

DACĂ ESTE EUROPEANĂ NU VIZITAȚI ACEST HOTEL. Mâncarea este cel mai rău pe care l-am avut vreodată în cei 40 de ani de călătorie.

9 mai 2019
Adorable Choice

Stau acolo pentru o vacanță scurtă de 4 zile și îmi plac marea, mâncarea și piscinele și toată echipa de animație a fost atât de utilă și ne distra cu zâmbetul și dragostea, mai ales Adrea și Tereza 🙂 …

Grab nubia

Eu iubesc Egiptul atât de mult acum și hurghada cel mai bun oraș meu toate acestea, deoarece Nubia Aqua Beach Resort petrec 1 săptămână și mă simt ca asta este cea mai bună săptămână din viața mea Sper că pot veni din nou în curând și voi …

hotel uimitor

înainte de a veni la acest hotel i didnt acum său uimitor ca și cum aceasta permite să vorbim despre mâncare mint această mâncare atât de mult fel de fel de mâncare și piscină atât de curat și atât de bun Vă mulțumim foarte mult pentru …

bun hotel

Am avut o mare vacanță la Nubia. Au existat împrejurimi foarte bune și în special plaja cu care eram mulțumiți. Echipa de animație a fost foarte drăguță și bună să vă ajute dacă aveți nevoie de ea.

3 mai 2019
Vacanţă

Este Nubia Aqua Beach Resort este un hotel frumos camerele a fost bun și curat alimente a fost bun serverele a fost bun și personalul a fost prietenos și echipa de animație atât de amuzant a fost o vacanță bună și am …

25 aprilie 2019
Mare hotel și servicii

Am petrecut o săptămână în acest minunat hotel. Am avut un timp minunat, hotelul este curat la un standard ridicat. Alimentația este delicioasă și divertismentul a fost minunat.

22 aprilie 2019
Nu se va întoarce

Am rămas cinci persoane în luna august, dintre care copii. Am fost destul de mulțumiți de mărimea celor două camere, deși camera avea numai două paturi, dar trei persoane dormeau ..

22 aprilie 2019
Animație mare

Foarte fericit cu acest hotel, prima dată aici și toată lumea a fost foarte primitoare! Animațiile au fost grozave, în special ahmed și Mia! Mulțumesc mult pentru ei.

20 aprilie 2019
Cel mai rău vacanță ... vreodată

Comentariile mele oneste continuă să fie luate. Evitați acest hotel. Serios, e sumbru. Aceeași zi de mâncare pe zi. Plăci / tacâmuri murdare.

19 aprilie 2019
A trebuit să profite cât mai mult de un hotel rău

Starea hotelului, alimente și băuturi foarte medie. Am ales totul pentru mâncare și băutură, dar acesta a fost un șoc.

14 aprilie 2019
O astfel de experiență rea. Nu merge acolo!

Am rezervat inițial o vacanță de 10 zile la acest hotel. Mare greșeală! Vă rugăm să fiți atenți 4 stele în Egipt nu este la fel de 4 stele în Europa.

13 aprilie 2019
Concediu de odihna

Am petrecut 5 zile aici la Nubia Resort și au fost bune, echipa de animație este minunată și mâncarea are un gust minunat, dar nu există prea multă varietate.

10 aprilie 2019
Cele 5 recenzii ale personalului sunt adesea scrise de personal (verificați de unde spun ei că sunt de la) - dar nu la fel de rău cum spun unii

Personalul este minunat – alimentele cred că este bine – nu plătiți încărcături, așa că nu vă puteți aștepta la calitatea superioară – copiii au fost fericiți și mi-a plăcut salatele.

10 aprilie 2019
concediu plăcut

9 zile aici, în Nubia, a fost foarte frumos cu toată familia. Piscina și animațiile sunt plăcute pentru adulți și copii.

9 aprilie 2019
Marea echipa de animatie :)

Eu și prietenii mei am avut cele mai bune sărbători vreodată! Hotelul este frumos și curat. Alimentarea este bună, dar cel mai bun a fost participarea la activitățile echipei de animație.

1 aprilie 2019
Cea mai bună vacanță

Foarte frumos resort. Personal extrem de util, în special BISSO și KATASHA. Sunt oameni uimitori și te fac să te simți ca acasă Animație bună și activități, mâncare bună și curată.

29 martie 2019
A 5-a oară

Recent, din prima mea vizită la Nubia. Partea bună, personalul sunt minunate și au fost întotdeauna strălucitoare, unul dintre motivele pentru care mă întorc înapoi.

25 martie 2019
a fost interesant

Îmi place Hurghada mai mult decât farmecul. Am ales hotelul de numai 5 stele, printre care o varietate largă de hoteluri, cum ar fi Nubia Aqua Beach Resort 5 *.

21 martie 2019
Echipa de animație

Chiar îmi place foarte mult acest hotel și lucruri atît de frumoase și de frumoase, încît echipa de animație este atît de frumoasă, încît ne face să zâmbim și fericit spicel mulțumim pentru animații răcoritoare (katasha – kenzo – odarka – bisso)

21 martie 2019
Un hotel bun, un timp bun.

Am fost prima dată în Egipt. A fost momentul potrivit. Echipa de animație frumoasă și amuzantă cu activități interesante de animație și program de seară. Barmani foarte buni și mâncare bună.

17 martie 2019
Nu este recomandat

Din cerșit am fost împinși pentru a cumpăra upgrade de cameră, Deoarece nu am avut camere îngrozitoare.

13 martie 2019
Este bine :)

Cred că este o vacanță minunată și o mulțime de oameni. animatorii sunt foarte prietenoși și au un timp minunat cu ei. Mă voi întoarce maba anul trecut. :))))) Îmi vor fi dor de acești oameni.

Vacanță excelentă

vacanță mare, animatori uimitori, totul era absolut uimitor. Mi-ar plăcea să revin din nou. Nu aș fi putut dori o vacanță mai bună.Hotelul excelent și peste tot sunt oameni buni.

Vreau să revin din nou!

Hotelul este bun, zona este mare, pretutindeni este foarte frumoasa.

Vacanță plăcută

O săptămână bună în Nubia. Un hotel foarte mare și frumos. Deci, teritoriu verde și curat. Deci, mâncare bună în colțul BBQ și un serviciu bun în restaurant.

28 februarie 2019
Nu te deranjeaza daca esti engleza

O cameră frumoasă, curată și hoteluri curate, personalul hotelului este minunat. Alimente. Nu foarte mare, foarte repetitiv. Personalul hotelului. Foarte util și atent. Echipa de anomare. anti engleză.

27 februarie 2019
Foarte foarte foarte!!!!

Vacanța noastră de familie cu Nubia a avut loc recent. Rămâi mulțumit. Zona hotelului este mare și frumoasă, hrană cu personalul gustos și prietenos.

20 februarie 2019
Revista britanica / engleza - Nu te opri aici !!

Februarie 2019: Soția mea și cu mine am fost în Egipt de mai multe ori și ne iubim țara, dar nu am experimentat niciodată un hotel la fel de rău ca acesta. Un hotel de lux de 4 stele nu cred.

8 februarie 2019
EVITATI TOATE COSTURILE !!!!

Am rămas aici în octombrie 2018. La cele mai proaste 15 nopți din viața mea, am încă sperietori să o demonstrez! Am fost mușcat dincolo de credință în timp ce stau aici.

7 februarie 2019
Marea stațiune pe care am surprins și o voi face din nou

Marea stațiune pe care am surprins și o voi relua Plaja este convenabilă pentru toate vârstele (adâncime de adâncime a apei de mică adâncime) Valuri curate și stătătoare cu mers pe jos pe linia de coastă …

6 februarie 2019
Un hotel minunat

Hotelul este foarte frumos, cu un design interesant și o locație imensă. Există o mulțime de locuri frumoase pentru a face fotografii, mai ales pe plajă. Mi-a plăcut un șanț lung cu scaunele pe punte.

23 ianuarie 2019
Hotel foarte rău

Singurul punct plus a fost recepția tuturor persoanelor care lucrează acolo unde sunt foarte plăcute și de ajutor. Restul era minus. Restaurantele aveau în fiecare zi aceeași mâncare. Selecție foarte slabă.

18 ianuarie 2019
Hotel uimitor

camere frumoase locație bună și servicii i recomand acest hotel prietenilor mei pentru a rămâne echipa de animație este cel mai bun, alimente este personal atât de bun este perfect este un hotel minunat, îmi place că voi veni cu siguranță …

31 decembrie 2018
Un hotel frumos

Hotelul a fost frumos locație puțin enervant, mâncarea nu a fost foarte bine a fost repetat în fiecare zi, personalul a fost bun și de cooperare au mai mult o piscină și plajă bună ca …

30 decembrie 2018
Doar 3 * insead de 5 *

Statiunea Nubia se potriveste doar cu stelele de serviciu de 3 * in loc de stelele declarate 5 *. Hotelul este foarte murdar peste tot în camere și restaurante.

30 decembrie 2018
Hotel minunat

Este un hotel minunat, îmi place că voi veni cu siguranță aici din nou să mă bucur de vocația mea și să o recomand tuturor prietenilor mei și oamenilor pe care îi cunosc, mâncarea aici este uimitoare și o atmosferă minunată.

28 decembrie 2018
Echipa de animație / Kenzo. Kambusha

A făcut concediul nostru. Kenzo / Fox un activ în ziua Nubia de Crăciun cu 🐪 și Santa 🎅🏻 la piscină a fost fabulos 😍😍 Activitățile de zi / seara au fost uimitoare Loved our time la Nubia.

1 decembrie 2018
Vacanţă

Este un hotel fantastic și am avut cea mai bună vacanță vreodată cu atât de multe experiențe! La acest hotel toată lumea este atât de dulce și amuzantă. Camerele sunt mari și curățau în fiecare zi foarte bine.

27 noiembrie 2018
Vacanţă

Am fost aici cu familia mea a fost cea mai bună vacanță ne place echipa de ainmtion și cameră este ok și de servicii alimentare de calitate personal excelent foarte prietenoși Imi place atât de mult vom reveni în curând dor de acest loc, astfel încât …

24 noiembrie 2018
Experiență slabă

Nu putem da decât o relatare foarte adevărată și onestă a experienței noastre de două săptămâni la acest hotel.

23 noiembrie 2018
hoilday

Am fost in acest hotel cu prietenul meu a fost cel mai bun hoilday si avem un fantastic ainmtion nu ne putem astepta pentru a reveni aici ne place acest loc atat de mult cel mai bun hotel ne vom intoarce in curand multumesc pentru …

23 noiembrie 2018
Vacanţă

Am fost in acest hotel cu prietenii mei place foarte frumos cu adevarat si avem o echipa fantastica de ainmtion nu ne putem astepta sa ne intoarcem aici, intr-adevar ne place acest loc atat de mult si avem oameni dragi atat de prietenosi …

22 noiembrie 2018
Vacanţă

Am fost în acest hotel cu prietenii noștri ne place echipa ainmtion atât de mult încât nu putem aștepta să vedem show-ul pe timp de noapte și, de asemenea, hotelul este mâncare fantastic este în regulă și cameră este uimitor și, de asemenea, toți oamenii este atât de …

19 noiembrie 2018
NU STĂPĂTIȚI AICI!

a rămas aici pentru 10 nopți, cameră curățată de 4 ori și miroase mai rău după așa-numita curățenie! Lenjeria de pat nu a fost schimbată niciodată, prosoapele de baie au fost luate la 9 dimineața și după numeroasele …

19 noiembrie 2018
Hoillday

Bine Hotel vom zbura azi, dar vom reveni în curând amizing echipa de ainmtion Îmi place gumă de apă Bine, de asemenea, este bun și camera este bine I Will sărind acest loc și prietenii mei, de asemenea, voi Vino în curând …

16 noiembrie 2018
Un hotel frumos, personal excelent, dar se așteaptă să mănânce

A avut o săptămână mare la stațiune. Este destul de departe, dar există un birou de taxi dedicat unde plătiți rate mai bune decât cele normale și sunt foarte prietenoase.

16 noiembrie 2018
ROMÂNĂ REVIZUIRE

Am avut o săptămână minunată la plaja Nubia, deși mâncarea a fost absolut teribilă! Echipa de animație (în special Kenzo) a fost uimitoare și atât de distractivă! Au avut un show de foc și un spectacol de dans și chiar …

15 noiembrie 2018
Parroted hotel

Acest lucru de la cel mai bun hotel la toate lucrurile restaurantul este uimitor și gospodăria sunt bune și camerele sunt curățate și serviciile sunt bune, de asemenea, echipa good.animation este cel mai bun dintre cele mai bune echipe într-adevăr au …

10 noiembrie 2018
hoilday

Sunt foarte multumit de starea mea aici.

Ultimul minut scapă

Am călătorit cu un prieten la acest hotel. Am rezervat o zi înainte de sosirea noastră. La sosire, ne-am arătat în camera noastră, care a fost modernizată pentru noi.

hoilday

Am fost in acest hotel avem o saptamana, dar a fost cea mai buna camera de hoilday alimente buna este un bun ainmtion este o bautura mare de bar este bine si am zambetul cel mai bun o saptamana in viata I Love acest płace ne intoarcem.

Bun hotel

Nubia cel mai bun hotel din Hurghada Îmi place toate lucrurile în nubia vorbesc despre plajă și camere și picior și toate lucrurile și acum vorbind despre animație …

3 noiembrie 2018
Cel mai rău hotel

Dacă citiți aceste recenzii, puteți spune că echipa de animație le-a scris.

24 octombrie 2018
Vacanţă

Cea mai buna vacanta imi place atat de mult animatia este atat de buna si astfel In.terestin.g cu noi si fu.nny si parcul acvatic si plaja si alimentele si muzica arata intr-adevar o vacanta super buna pentru noi si …

23 octombrie 2018
Iubire de vacanță

am interacționat cu animația și sunt atât de frumos și prietenos cu noi și tge resturand a fost bun și de mâncare, de asemenea, și de plajă atât de frumos într-adevăr mă bucur într-adevăr în acest loc și voi …

22 octombrie 2018
Tob hotel

Nubia este super hotel, camera este frumoasa si plaja atat de frumos evry lucru In nubia perfecte si acum vorbesc despre animatie (atat de amuzant si atat de dragut ne-a placut contactul cu animatia taam …

13 octombrie 2018
Timpul bun din nou

Aceasta este a treia oară în acest an am vizitat hotelul de pe plaja Nubia din Hurghada, de fiecare dată când am fost ele s-au îmbunătățit, alimentele ar putea fi în continuare mult mai bune, cu mai multe …

13 octombrie 2018
Hotel slab

De îndată ce vă rezervați în dvs., vă cunoașteți pe un ratat. Hotelul și zona de la piscină sunt foarte frumoase, de asemenea, camerele sunt vearly decent. Acestea erau scopurile.

1 octombrie 2018
Evitați cum puteți!

Statiune de joasa calitate, nu pot spune ca merita o stea. Departe de Hurghada (30 km). Plaja este frumoasă, dar nu marea. Pentru înot trebuie să mergi pe un dig și să te scufunzi de acolo.

29 septembrie 2018
Idol

Hotelul și serviciul au fost bine, dar mâncarea nu a fost ok, mâncarea a fost terminată foarte devreme ,,, animatorii au fost perfecți ,,, un barman pe timp de noapte era puțin arogant, animație și program a fost perfect gay …

29 septembrie 2018
Cel mai rău hotel la care am fost vreodată!

Recenzie pentru călătorii în Nubia Deci am fost foarte încântați de acest hotel, 4,5 în călătoria a fost destul de bună merge, dar wow ceea ce un absolut lasat jos.

27 august 2018
Foarte bine

Foarte bun hotel și animație echipă restaurant frumos amuzant și delicios, cameră curată foarte frumos piscină înot și plajă bar bun bun roôm și bun mânca foarte foarte foarte bun echipa de animație este amuzant …

27 august 2018
Anglia

Un hotel minunat, distracție plăcută, minunate și piscine sunt minunate. Viața gaurd sunt foarte utile și întotdeauna vorbesc. Am rămas într-o cameră de familie cu 2 camere separate.

26 august 2018
Restul nostru

Cred că acesta este cel mai bun hotel dintre cei pe care am fost deja în Egipt.